Vitamina B12 oferă organismului energia necesară

b12

b12

Proteinele de origine animal? ?in ridurile la distan??. Speciali?tii spun c? alimente precum carnea slab? ?i produsele lactate reprezint? o surs? bogat? de vitamina B12.Aceast? vitamin? nu are efecte pozitive asupra tenului, dar în schimb ofer? organismului energia necesar? pentru a face fa?? cu brio celor mai solicitante sarcini. Potrivit medicilor, atunci când în organism se produce un deficit de vitamina B12, senza?ia de oboseal? este accentuat?, de?i programul de somn este respectat.  Cele mai importante surse de vitamina B12 sunt stridiile, pe?tele, cerealele integrale,lactatele cu un con?inut sc?zut de gr?simi, dar ?i carnea de pui.
Deficitul de mangan provoac? dureri insuportabile la nivelul articula?iilor chiar ?i în rândul tinerilor, fiind un semn al îmb?trânirii premature a organismului. Terapeu?ii spun c? nucile, carnea de vit? sau spanacul au un con?inut ridicat de mangan. Pentru ca durerile de articula?ii s? dispar? ace?tia recomand? o doz? zilnic? cuprins? între dou? ?i cinci miligrame de cupru, pe o perioad? de dou?- trei luni.

(Visited 46 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.