Vârsta şi comportamentul alimentar

  Foarte multe persoane se îngraşă din cauză că odată cu trecerea anilor nu ţin cont de ceea ce mănâncă şi greşesc la acest capitol.
  O alimentaţie este echilibrată din toate punctele de vedere în momentul în care punem în balanţă inclusiv vârsta pe care o avem.

 

Foarte multe persoane se îngra?? din cauz? c? odat? cu trecerea anilor nu ?in cont de ceea ce m?nânc? ?i gre?esc la acest capitol.
  O alimenta?ie este echilibrat? din toate punctele de vedere în momentul în care punem în balan?? inclusiv vârsta pe care o avem.

   La 20 de ani f?r? grab?

  Dac? la 20 de ani nutri?ioni?tii ne recomand? s? consum?m alimente care s? adune în jur de 2.000 de calorii sau poate chiar mai multe, la 40 – 50 de ani vom consuma mult mai pu?ine. Cele care se confrunt? cu probleme legate de greutate la 19 – 20 de ani trebuie s? fie foarte atente la cum m?nânc? nu doar la ce m?nânc?.
  Sunt recomandate legumele ?i fructele, înso?ite de un stil de via?? s?n?tos, deci nu unul sedentar.

   Alimente bogate în fibre pentru men?inerea greut??ii

  În momentul în care ajungem la 30 de ani trebuie s? fim atente mai mult ca pân? acum la alimentele bogate în fibre. Acestea au rolul de a p?stra greutatea în limitele normale. Din aceast? categorie fac parte legumele ?i cerealele integrale.
  Produsele în cauz? sunt mai s?race în calorii. S? nu uit?m nici faptul c? de la 40 de ani în sus persoanele sedentare pierd câteva kilograme din masa muscular?, dar în acela?i timp acumuleaz? cantit??i mari de gr?sime. Începe a?adar reducerea m?rimilor por?iilor de mâncare pe care le consum?m.

(Visited 18 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.