Un plus de energie!

   În ultimele zile te simţi destul de obosită? Parcă nu mai ai chef de nimic?

Înseamnă că a sosit momentul să adopţi un regim alimentar care să îţi ofere acel plus de energie atât de necesar.
Nu este deloc complicat.

Dimineaţa am putea începe cu o cafeluţă. Pe parcursul zilei trebuie să ne hidratăm bine, adică să avem în vedere consumul a cel puţin doi litri de lichide.

  

În ultimele zile te sim?i destul de obosit?? Parc? nu mai ai chef de nimic?

Înseamn? c? a sosit momentul s? adop?i un regim alimentar care s? î?i ofere acel plus de energie atât de necesar.
Nu este deloc complicat.

Diminea?a am putea începe cu o cafelu??. Pe parcursul zilei trebuie s? ne hidrat?m bine, adic? s? avem în vedere consumul a cel pu?in doi litri de lichide.

Vom mânca multe proteine ?i pu?ini carbohidra?i pentru a cre?te ?i men?ine nivelul de energie ?i vom avea parte de mese mai multe, dar cantit??i mai mici de alimente în farfurie.

?i totu?i, ce mânc?m? La micul dejun putem alege ou? fierte, cereale, banane, fulgi de ov?z, iaurt.
La prânz avem din ce selecta: sup? de pui, de legume, carne de pui, pe?te sau cartofi. La cin? un pahar cu lapte c?ldu? face minuni pentru un somn bun, iar la mas? legumele la gr?tar sunt ideale.
Între mese, gust?rile pentru energie sunt formate din mere, pere, banane, portocale, caise uscate sau semin?e, nuci ori migdale.

(Visited 39 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.