Un mod distractiv de a te menţine în formă: hula hoop

  De ceva timp, multă lume practică un nou tip de sport, dacă poate fi numit aşa – hula hoop. Practic este un mod de a face mişcare, fără mult efort, bani şi chiar dacă nu îţi place să faci sport.

  Singurul lucru care te poate împinge spre hula hoop este să îţi placă să te distrezi şi să dansezi.
  Practic hula hoop este un dans exotic, care te va face să arăţi foarte bine.

 

De ceva timp, mult? lume practic? un nou tip de sport, dac? poate fi numit a?a – hula hoop. Practic este un mod de a face mi?care, f?r? mult efort, bani ?i chiar dac? nu î?i place s? faci sport.

  Singurul lucru care te poate împinge spre hula hoop este s? î?i plac? s? te distrezi ?i s? dansezi.
  Practic hula hoop este un dans exotic, care te va face s? ar??i foarte bine.

  Dac? nu supor?i nici m?car gândul c? trebuie s? te duci la aerobic sau tae-bo, atunci vei adora acest tip de mi?care pentru c? este distrac?ie pur?.

  Mi?c?rile nu sunt complicate, u?or de înv??at, nu cheltui bani pe abonamente la s?li de for??, ai nevoie de un singur cerc, care te ajut? s? arzi 300 de calorii în 30 de minute, deci sun? bine.

   Avantaje

  Hula hoop m?re?te flexibilitatea corpului, red? fermitatea pielii, arde gr?simile rapid, îmbun?t??e?te circula?ia sanguin? ?i lucreaz? ?i mu?chii spatelui, care de obicei sunt uita?i când mergi la sal?.

   Când cumperi un astfel de cerc, trebuie s? ?tii c? acesta trebuie s? ?i se potriveasc?. Asta înseamn? c? atunci când îl a?ezi la p?mânt, circumferin?a trebuie s? î?i ajung? cam pân? la piept.

  Dar dac? ai o talie mai mare, atunci î?i trebuie un hula hoop mai mare. ?i înc? un aspect interesant, un cerc greu este mai simplu de rotit decât unul u?or.

   Cum procedezi

  Cu un astfel de cerc po?i lucra mai multe zone, talie, aripioare, picioare ?i bra?e. Pentru exerci?iile taliei, ?ine picioarele dep?rtate, dup? care împingi laba piciorului drept mai în fa??.

  ?ine cercul lipit de spate, pu?in peste nivelul taliei ?i începe s?-l rote?ti u?or schimbând centrul de greutate de pe un picior pe altul. Rote?te cercul ?i în dreapta ?i în stânga ?i vezi în care parte îl po?i roti mai u?or.
  Dac? descrii un cerc amplu, încetine?ti rotirea, iar rotirile scurte din talie vor face ca hula hoopul s? se mi?te din ce în ce mai repede.
  Pentru aripioare, stai dreapt?, pune cercul pe coapse, în dreptul acestora ?i începe s? rote?ti.
  Încearc? s? te rote?ti cât mai repede, descriind în aer cercuri destul de mici.
  Pentru tonifierea picioarelor, stai pe spate ?i ridic? un picior la 90 de grade, sau într-un unghi cât mai apropiat de 90 de grade.
  Rote?te cercul cu piciorul cât po?i de repede timp de 2 minute ?i apoi schimb? piciorul.
  În ceea ce prive?te bra?ele, întinde bra?ul drept lateral ?i rote?te cercul cu mi?c?ri circulare, cât mai mici, 5 minute, dup? care schimbi bra?ul.

(Visited 78 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.