Tenul lui Beyonce, modificat digital într-o reclamă L’Oreal

ten-beyonceL’Oreal a fost acuzată că, în cadrul unei campanii publicitare pentru vopseaua de păr Feria, a modificat digital imaginea cântăreţei de culoare Beyonce Knowles, făcând ca tenul acesteia să pară mult mai alb, însă compania de cosmetice neagă acest lucru.

Cântăreaţa în vârstă de 27 de ani, al cărei tată este de origine afro-americană, mama fiind creolă, apare în cea mai recentă campanie a companiei L’Oreal cu un ten foarte palid şi părul vopsit în nuanţe de blond, informează dailymail.co.uk.

Culoare deschisă a părului a fost atribuită vopselei promovate, Feria, însă L’Oreal a fost acuzată că a modificat digital tenul cântăreţei făcând-o pe aceasta să pară mai albă decât este în realitate.

Contractul semnat cu L’Oreal prevede ca, pe perioada colaborării, Beyonce Knowles să nu îşi facă schimbări radicale de imagine şi să îşi menţină părul într-o stare bună.

ten-beyonce

Ziarul american New York Post a definit reclama ca fiind şocantă şi a acuzat compania L’Oreal că a făcut-o pe Beyonce să pară „o versiune ciudată şi aproape albă a propriei persoane”.

Site-ul de ştiri mondene tmz.com a indicat că L’Oreal trebuie să dea explicaţii serioase în legătură cu imaginea „decolorată” a lui Beyonce din noile reclame. Sute de cititori au sporit, ulterior, controversele legate de această reclamă.

Beyonce a semnat un contract cu L’Oreal, în valoare de 2,9 milioane de euro, pentru cinci ani. Potrivit acestui contract, cântăreaţa trebuie să lucreze doar 10 zile pe an, în care să îşi facă apariţia la şedinţele foto şi la evenimentele promoţionale. L’Oreal are dreptul să extindă numărul de zile lucrătoare ale actriţei la 12, dar trebuie să-i plătească acesteia un salariu de 15.880 de euro pe zi.

L’Oreal a negat, prin intermediul purtătorului de cuvânt al cântăreţei, toate acuzaţiile privind modificarea digitală a culorii tenului actriţei.

De cealaltă parte, autoarea hitului „Crazy in Love” a spus că nu va face alte comentarii în afară de ceea ce a comunicat compania L’Oreal.

(Visited 45 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.