Strategii pentru a vă descurca cu un client dificil

  clienti Fie că lucrezi în  relații publice, în turism, în  restaurante sau în  magazine de fițe zi de zi vei interacționa cu anumiți clienți dificili. 

Acești clienți pot să te pună să verifici de nenumărate ori ceva ce nu are nici un sens. Persoane de genul acesta au avut parte de traume și nemaifiind chinuiți, devin ei însuși torționari.

clienti

  clienti

Fie c? lucrezi în  rela?ii publice, în turism, în  restaurante sau în  magazine de fi?e zi de zi vei interac?iona cu anumi?i clien?i dificili. 

Ace?ti clien?i pot s? te pun? s? verifici de nenum?rate ori ceva ce nu are nici un sens. Persoane de genul acesta au avut parte de traume ?i nemaifiind chinui?i, devin ei însu?i tor?ionari.

Rela?iile cu ace?ti clien?i sunt foarte dificile mai ales c? nu ocupi func?ii importante. Colegii te pot ajuta s? îi înfrun?i pe clien?ii dificili ar?tându-?i ce tehnici au func?ionat în cazul lor. În  rândurile de mai jos vei g?si câteva sfaturi utile pentru a te descurca cu ei.

R?bdare ?i bun?voin??
   Dac? este cineva în  fa?a ta care nu ?tie altceva în  afar? de a ?ipa, de a  jigni va trebui s? ai mult? r?bdare pentru c? aceast? scen? va dura ceva  timp. Pentru a-i câ?tiga bun?voin?a, nu te ar?ta  indignat? de situa?ia care l-a sup?rat pe acel client. Poate î?i descarc? nervii pe tine din cauza anumitor probleme de familie. Încerac? s? afli ce îl nelini?teste pe clientul t?u, poate nu se simte bine sau poate a avut o zi proast?. În  aceast? situa?ie încearc? s? fii cât mai ferm? ?i explic?-i c? vei face toate demersurile necesare pentru a-l ajuta. Sunt mul?i clien?i care ascund sau evit? ceva anume. Imediat ce trebuie s?-?i angajeze r?spunderea devin dificili ?i de neînteles. Solu?ia este s? descoperim ce ascund, câ?tigându-le simpatia, s? discuta?i deschis despre problemele care îl fr?mânt? ?i s? g?si?i împreun?  cea mai optim? solu?ie pentru a în drepta situa?ia.

Ascult?-l pân? la cap?t ce are de spus
   Ar mai fi clien?ii care sunt deranja?i din motive ce nu ?in de tine ?i se nimere?te s? fii tu prezent? în acel moment. Chiar dac? nu este vina ta, s? nu ripostezi, ascult?-l ?i f?-l s? în?eleag? c? nu tu e?ti de vin? pentru problemele lui ce nu ?in de departamentul t?u. Ave?i grij? cu ace?ti clien?i dificili ?i încerca?i s? adopta?i un comportament adecvat fa?? de ei  f?r? a reac?iona cum nu trebuie, în  sensul de a nu le vorbi nepoliticos, sau de a v? r?sti la ei.

(Visited 30 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.