Sportul te ajuta sa nasti mai usor

sportul_la_insarcinateCa viitoare mamica, cu siguranta iti doresti sa nasti mai usor si in primul rand ca bebelusul tau sa fie sanatos inca din burtica. Nu doar alimentatia sanatoasa conteaza pe timpul sarcinii, trebuie sa sii cont de unele miscari si pozitii pe care le adopti. Iata cateva idei si sfaturi iti vor fi de folos: sporturi precum tenis si jogging intaresc organismul. Practic andu-le in primele 3 luni te pot ajuta la nastere sa iti aduni mai usor puterile. Acest lucru doar daca ai practicat sporturi inainte de sarcina. Daca nu, ai grija cu miscarile grele, ele pot cauza incordari si blocari ale circulatiei sanguine. Cand simti nevoia de pauza, opreste-te automat. Daca iti place apa, nu ezita sa te inscrii la cursuri de inot, sau daca stii sa inoti deja, fa-ti program la un bazin cu apa de maxim 1 metru. Iti va prinde bine atat la brate, abdomen, cat si la mentinerea sanatatii sanilor pentru perioada de alaptare. Miscarile usoare de gimnastica sunt de asemenea de mare ajutor in perioada grea. Cateva fandari laterale, arcuiri lente si rotiri ale bratelor pot face adevarate minuni cu tine.

sportul_la_insarcinate

sportul_la_insarcinate

Ca viitoare mamica, cu siguranta iti doresti sa nasti mai usor si in primul rand ca bebelusul tau sa fie sanatos inca din burtica. Nu doar alimentatia sanatoasa conteaza pe timpul sarcinii, trebuie sa sii cont de unele miscari si pozitii pe care le adopti. Iata cateva idei si sfaturi iti vor fi de folos: sporturi precum tenis si jogging intaresc organismul. Practic andu-le in primele 3 luni te pot ajuta la nastere sa iti aduni mai usor puterile. Acest lucru doar daca ai practicat sporturi inainte de sarcina. Daca nu, ai grija cu miscarile grele, ele pot cauza incordari si blocari ale circulatiei sanguine. Cand simti nevoia de pauza, opreste-te automat. Daca iti place apa, nu ezita sa te inscrii la cursuri de inot, sau daca stii sa inoti deja, fa-ti program la un bazin cu apa de maxim 1 metru. Iti va prinde bine atat la brate, abdomen, cat si la mentinerea sanatatii sanilor pentru perioada de alaptare. Miscarile usoare de gimnastica sunt de asemenea de mare ajutor in perioada grea. Cateva fandari laterale, arcuiri lente si rotiri ale bratelor pot face adevarate minuni cu tine.

Reguli de respectat

Ca in orice sport, si in acest caz sunt cateva reguli de respectat pentru a nu comite greseli care sa iti ingreuneze sarcina sau nasterea. De asemene pentru a nu iti face rau tie si bebelusului vostru mult asteptat. Ai grija sa nu cazi, te poti lovi usor sau mai grav, mai bine nu risca. Atentie la zona abdomenului! Te poti lovi si sa provoci nastere prematura sau pierderea sarcinii. Asadar, tine-te departe de bare, mese, scaune si dulapuri. Sa nu exagerezi cu efortul, muschii tai sunt mai predispusi la intinderi serioase.

Sfat extra:

Incearca sa nu faci singura exercitiile. Roaga-l pe sotul tau sa te ajute. Daca el nu e disponibil mereu, cu siguranta viitoarea nasa va fi acolo pentru voi. Mai poti opta pentru sora, verisoara sau cea mai buna prietena a ta. Daca iti permiti, poti vorbi cu un antrenor special care sa te ajute atat la sport cat si sfatuindu-te mai departe. Pentru orice probleme consulta imediat un medic specialist. Nimeni nu vrea ca vietile voastre sa fie in pericol.

(Visited 108 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.