Și vegetarienii se pot îngrășa

   Sunt numeroase persoane care de mult timp nu mai consumă carne sau preparate din lapte.

  Produsele provenind de la animale sunt de regulă unele care dau mari bătăi de cap în cazul curelor de slăbire, tocmai fiindcă ele contribuie la îngrășare. Ce pot face însă persoanele care vor să ia câteva kilograme în plus, dar nu consumă astfel de produse?

   Sunt numeroase persoane care de mult timp nu mai consum? carne sau preparate din lapte.

  Produsele provenind de la animale sunt de regul? unele care dau mari b?t?i de cap în cazul curelor de sl?bire, tocmai fiindc? ele contribuie la îngr??are. Ce pot face îns? persoanele care vor s? ia câteva kilograme în plus, dar nu consum? astfel de produse?

  Ei bine, acestea pot prea bine s? opteze pentru alte alimente, vegetale, dar care con?in nutrien?i asem?n?tori. De multe ori, o cur? de îngr??are e mult mai dificil de dus la bun sfâr?it în compara?ie cu una de sl?bire. Alternative la produsele pe baz? de gr?sime animal? sunt multe.

  De exemplu, proteine putem ob?ine din fasole, legume, soia, b?uturi din soia sau tofu. Surse bune de proteine mai sunt uleiul de m?sline extravirgin, avocado, nucile ?i semin?ele.
  Calciul iar??i îl putem avea din fasole, vegetale cu frunze verzi, semin?e de susan sau de floarea-soarelui.
  Când vine vorba de fier ne vom îndrepta spre cerealele cu vitamine, spre maz?re, linte, fasole verde, migdale, stafide sau unt de arahide.

(Visited 24 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.