Semne că ar trebui să consumăm mai mult fier

  Vârsta pe care o avem, talia, sănătatea spun multe despre nevoia de fier a corpului nostru. Cercetările arată că o persoană adultă trebuie să consume zilnic în jur de 4,5 grame de fier.
  Simptomele lipsei de fier sunt evidente şi nu pot fi trecute vederea pentru că avem de-a face cu oboseala, ritmul anormal al bătăilor inimii, răcelile şi infecţiile care se ţin parcă lanţ.

 

Vârsta pe care o avem, talia, s?n?tatea spun multe despre nevoia de fier a corpului nostru. Cercet?rile arat? c? o persoan? adult? trebuie s? consume zilnic în jur de 4,5 grame de fier.
  Simptomele lipsei de fier sunt evidente ?i nu pot fi trecute vederea pentru c? avem de-a face cu oboseala, ritmul anormal al b?t?ilor inimii, r?celile ?i infec?iile care se ?in parc? lan?.

  Produsele de origine animal? sunt bogate în fier ce intr? în sinteza hemoglobinei, iar legumele sunt bogate în fier ce nu intr? în aceast? sintez?. Dintre alimentele bogate în fier amintim fasolea, lintea, semin?ele de dovleac. Ajut? la absorb?ia fierului portocalele, grapefruit- ul, ro?iile, cartofii ?i ardeii.
  Con?inut ridicat de fier au ficatul de porc, cel de pui, sardinele, carnea de vit? sau pas?re.

(Visited 32 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.