Seminţele de floarea-soarelui sunt un leac

  Adesea se vorbeşte despre mirosul şi gustul deosebit al uleiului de floarea-soarelui. Dacă este sănătos a fi consumat este mai greu de răspuns.
  Părerile sunt împărţite. Unele voci spun că ar fi mai bun uleiul presat la rece, fără a se prăji sâmburii, altele exprimă păreri contrarii, motiv pentru care lăsăm la aprecierea dumneavoastră utilizarea sau neutilizarea acestor uleiuri.
  Până atunci vorbim despre seminţele de floarea-soarelui atât de hulite de unii, mai ales dacă sunt consumate pe stradă şi lăudate de alţii.
  Seminţele sunt bogate în calorii.

Seminţele de floarea-soarelui

 

Seminţele de floarea-soarelui sunt un leac. Adesea se vorbeşte despre mirosul şi gustul deosebit al uleiului de floarea-soarelui. Dacă este sănătos a fi consumat este mai greu de răspuns.

Părerile sunt împărţite. Unele voci spun că ar fi mai bun uleiul presat la rece, fără a se prăji sâmburii, altele exprimă păreri contrarii, motiv pentru care lăsăm la aprecierea dumneavoastră utilizarea sau neutilizarea acestor uleiuri.
Până atunci vorbim despre seminţele de floarea-soarelui atât de hulite de unii, mai ales dacă sunt consumate pe stradă şi lăudate de alţii.
Seminţele sunt bogate în calorii.

 

Consumate în exces pot produce probleme de sănătate în timp. Seminţele înlătură foamea. Ele aduc numeroşi nutrienţi necesari organismului uman.

Potrivit studiilor de specialitate întreprinse, o lingură de seminţe de floarea-soarelui aduce organismului un necesar de Vitamina E, fitosteroli, magneziu şi seleniu.
Aceste elemente au efect benefic asupra sănătăţii umane.

Seminţele de floarea-soareluiEfecte curative

Vitamina E, antioxidant solubil în grăsimi, ameliorează simptomele astmului şi artritei, micşorează riscul de cancer de colon, scade frecvenţa şi intensitatea bufeurilor (în cazul femeilor ajunse la menopauză).

În plus, reduce riscul de atac de cord şi boli de inimă, această vitamină prevenind depunerile de pe artere şi obstrucţionarea acestora.
Fitosterolii, clasificaţi ca grăsimi benefice, coboară, de asemenea, nivelul colesterolului, întărind şi sistemul imunitar. În plus, unele cercetări au arătat căscade riscul instalării mai multor tipuri de cancer.

Magneziul scade riscul atacului de cord şi a accidentului vascular cerebral, ameliorând, de asemeni, simptomele astmului.
Scade presiunea arterială, previne migrenele, previne spasmele musculare.
Seleniul previne formarea celulelor canceroase, păstrând sănătatea la nivel celular. Persoanelor care nu pot consuma seminţe de floarea-soarelui simple, li se recomandă presărarea acestora peste cerealele cu lapte, peste salată, în prăjituri.
Seminţele de floarea-soarelui, incluse în meniu,  consumatorul va avea parte, pe lângă substanţele nutritive deja enumerate, de necesarul de tiamină, folaţi, mangan, cupru, triptofan (ceea ce înseamnă că este chiar indicat să le consumaţi seara, înainte de culcare) şi Vitamina B6.
Părerea despre seminţele de floarea-soarelui, este că în ciuda numeroaselor calorii ale acestora, un consum ponderat oferă porţi deschise spre sănătate. Sunt mult mai sănătoase decât diversele chips-uri. La un consum mai mare pot conduce la creştere în greutate,în ciuda efectelor benefice.

(Visited 78 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.