Scapă de stres… mâncând!

  O dietă sănătoasă ne este de mare ajutor atunci când depresia începe să îşi facă simţită prezenţa.
  Cel puţin aşa susţin specialiştii care chiar punctează calitatea anumitor alimente tocmai pentru îndepărtarea stresului.

 

O diet? s?n?toas? ne este de mare ajutor atunci când depresia începe s? î?i fac? sim?it? prezen?a.
  Cel pu?in a?a sus?in speciali?tii care chiar puncteaz? calitatea anumitor alimente tocmai pentru îndep?rtarea stresului.

  Sunt alimente care ne ajut? chiar ?i s? trecem de perioadele stresante din via??, c? de bine de r?u avem parte de ele. În primul rând vom opta pentru cele bogate în acizi gra?i omega 3, seleniu sau carbohidra?i. Ne trebuie ?i aer din bel?ug ?i o por?ie zdrav?n? de vitamina D.
  Dintre alimentele bogate în acizi gra?i omega 3 amintim sardinele, nucile, spanacul, varza, tonul sau somonul. Carbohidra?i se g?sesc în cereale integrale, în fructe ?i legume proaspete, care de altfel sunt bogate ?i în nutrien?i ?i fibre. În ceea ce prive?te seleniu, acesta se g?se?te în mod natural în multe alimente: nuci, fasole, maz?re, carne fâr? gr?simi.

(Visited 22 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.