Sanii frumosi se obtin doar cu exercitii fizice

sani-frumosi.Corpul nostru odata cu varsta sufera unele modificari. Sanii nostri au cel mai mult de suferit. Pentru a mentine aspectul zvelt si tonifiat al sanilor indiferent de varsta trebuie sa le acorzi o atentie mai speciala. Sanii sunt formati din tesut adipos si glande, asezati pe muschii pectorali. Tonifierea bustului nu este un lucru imposibil, ci se obtine prin antrenarea musculaturii pectoralilor, prin dusuri cu apa rece si mentinerea in permanenta a unei tinute cu spatele drept si umerii inapoi. Nu ai voie sa executi exercitii cu greutati mari ori sa faci dusuri sau baie cu apa foarte fierbinte. Evita masajele violente, expunerile la soare si variatiile de greutate. Ai nevoie de niste greutati mici, mai exact de 1,5 – 2 kg si sa repeti aceste exercitii de 20 de ori in trei serii. Primul exercitiu consta in urmatoarea miscare: stand culcat dorsal, bratele laterale si cu coatele usor indoite, duci bratele sus in dreptul claviculelor, iar apoi revii in pozitia initiala.

sani-frumosi.

sani-frumosi.

Corpul nostru odata cu varsta sufera unele modificari. Sanii nostri au cel mai mult de suferit. Pentru a mentine aspectul zvelt si tonifiat al sanilor indiferent de varsta trebuie sa le acorzi o atentie mai speciala. Sanii sunt formati din tesut adipos si glande, asezati pe muschii pectorali. Tonifierea bustului nu este un lucru imposibil, ci se obtine prin antrenarea musculaturii pectoralilor, prin dusuri cu apa rece si mentinerea in permanenta a unei tinute cu spatele drept si umerii inapoi. Nu ai voie sa executi exercitii cu greutati mari ori sa faci dusuri sau baie cu apa foarte fierbinte. Evita masajele violente, expunerile la soare si variatiile de greutate. Ai nevoie de niste greutati mici, mai exact de 1,5 – 2 kg si sa repeti aceste exercitii de 20 de ori in trei serii. Primul exercitiu consta in urmatoarea miscare: stand culcat dorsal, bratele laterale si cu coatele usor indoite, duci bratele sus in dreptul claviculelor, iar apoi revii in pozitia initiala.

Urmatorul exercitiu consta in: stand tot culcat dorsal, bratele pe sol si antebratele la 90 de grade, duci bratele sus intinse, iar apoi revii la pozitia initiala. La al treilea exercitiu se sta tot culcat dorsal cu talpile pe sol, iar bratele deasupra pieptului. In aceasta pozitie duci bratele peste cap, iar apoi revii la pozitia intiala. Nu uita de intinderea de la sfarsitul antrenamentului! Facand aceste exercitii vei avea un bust cu care vei putea „iesi” `n fata oricand. Mare grija insa cand incepi aceste exercitii! Daca vei incepe dupa ce bustul tau s-a lasat de tot, atunci, din pacate, singura solutie este interventia chirurgicala.

 

(Visited 137 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.