Ritmul exercitiilor de la sala

Fie ca iti doresti sa slabesti sau sa iti maresti masa musculara, mersul la sala de gimnastica trebuie sa fie sincronizat cu ritmul organismului tau. Nu trebuie sa uiti ca prin miscare poti redobandi fermitatea tesutului conjunctiv.

Daca miscarea este sincronizata cu ritmul organismului tau, rezultatele nu vor intarzia sa apara.
„Mens sana in corpore sano” -„Minte sanatoasa in corp sanatos” este o zicala cat se poate de adevarata.
Pe langa o alimentatie sanatoasa si o igiena adecvata, a face miscare inseamna un mod de viata sanatos.
Ritmul exercitiilor de la sala Sport indiferent de varsta
Grecii din antichitate sunt cunoscut i pentru jocurile sportive pe care le organizau. De ce oare se facea miscare inca in acele vremuri?! Pentru ca Grecia avea nevoie de o populat ie sanatoasa. :i noi avem nevoie sa fim sanatosi si de aceea este foarte important sa facem sport indiferent de varsta pe care o avem.
Probabil ca ai incercat de mai multe ori sa mergi la sala si de fiecare data ai gasit tot felul de motive pentru a abandona acest proiect. Daca intradeva r doresti sa mergi la sala trebuie sa te asiguri ca o sa transformi exercitiile intr-un adevarat obicei.
Iata cativa pasi care te-ar putea ajuta sa mergi zilnic.
Gandeste-te la ce vrei sa obtii, muschi mai mari, mai putina grasime, mai multa forta. Daca ai mai multe teluri stabileste o ierarhie. Apoi stabileste un termen limita pana la care sa iti indeplinesti primul scop.
Scrie toate aceste date pe o foaie si lipes te-o astfel incat sa o vezi de cateva ori pe zi.

Ritmul exercitiilor de la sala

Fie ca iti doresti sa slabesti sau sa iti maresti masa musculara, mersul la sala de gimnastica trebuie sa fie sincronizat cu ritmul organismului tau. Nu trebuie sa uiti ca prin miscare poti redobandi fermitatea tesutului conjunctiv.

Daca miscarea este sincronizata cu ritmul organismului tau, rezultatele nu vor intarzia sa apara.

„Mens sana in corpore sano” -„Minte sanatoasa in corp sanatos” este o zicala cat se poate de adevarata.

Pe langa o alimentatie sanatoasa si o igiena adecvata, a face miscare inseamna un mod de viata sanatos.

Ritmul exercitiilor de la sala

Sport indiferent de varsta

Grecii din antichitate sunt cunoscut i pentru jocurile sportive pe care le organizau. De ce oare se facea miscare inca in acele vremuri?! Pentru ca Grecia avea nevoie de o populat ie sanatoasa. :i noi avem nevoie sa fim sanatosi si de aceea este foarte important sa facem sport indiferent de varsta pe care o avem.

Probabil ca ai incercat de mai multe ori sa mergi la sala si de fiecare data ai gasit tot felul de motive pentru a abandona acest proiect. Daca intradeva r doresti sa mergi la sala trebuie sa te asiguri ca o sa transformi exercitiile intr-un adevarat obicei.

Iata cativa pasi care te-ar putea ajuta sa mergi zilnic.

Gandeste-te la ce vrei sa obtii, muschi mai mari, mai putina grasime, mai multa forta. Daca ai mai multe teluri stabileste o ierarhie. Apoi stabileste un termen limita pana la care sa iti indeplinesti primul scop.

Scrie toate aceste date pe o foaie si lipes te-o astfel incat sa o vezi de cateva ori pe zi.

 

Odata stabilite aceste detalii instructorul de la sala te va ajuta sa le realizezi. Important este sa respecti programul. Ai rabdare cel putin o luna pana observi ca mersul la sala s-a transformat in obicei.

Poti face acasa exercitiile simple Pentru a nu gasi tot felul de scuze, o solutie ar fi sa te trezesti mai devreme si inainte de serviciu sa treci pe la sala. Persoanele care fac miscare la primele ore ale diminetii sunt mult mai motivate si termina mai repede exercitiile. Miscarea de dimineata te pregateste si pentru o zi dificila la serviciu.

Poti sa te misti si acasa facand exercitii simple precum abdomene, genoflexiuni, rotiri de brate, mersul piticului etc. De asemenea poti sa alergi in parc

(Visited 35 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.