Răsfață-te în luna cadourilor cu exerciții pentru un trup frumos!

  Iată că anul a trecut repejor și am ajuns în luna decembrie.
  Continuăm să ne pregătim pentru a arăta impecabil în rochia de seară pe care o vom îmbrăca la trecerea dintre ani.
  Exercițiile Pilates vă oferă tocmai ceea ce aveți nevoie.

 

Iat? c? anul a trecut repejor ?i am ajuns în luna decembrie.
  Continu?m s? ne preg?tim pentru a ar?ta impecabil în rochia de sear? pe care o vom îmbr?ca la trecerea dintre ani.
  Exerci?iile Pilates v? ofer? tocmai ceea ce ave?i nevoie.

  1. Culcat dorsal, ridic?m picioarele deasupra capului stând pe omopla?i.
  Aducem un picior în fa??, cel?lalt picior cât mai în spate. Schimb?m pozi?ia picioarelor. Repet?m mi?carea de 24 de ori.
  2. Culcat dorsal. Ridic?m bazinul, mâinile, ajusta?i astfel încât s? ?inem ?oldurile nemi?cate, piciorul stâng îndoit, dreptul întins ?i ridicat în pozi?ia vertical?.
  Ducem piciorul drept jos, astfel încât coapsele s? fie paralele. Revenim în pozi?ia ini?ial? ?i repet?m exerci?iul de 16 ori.
  Facem la fel ?i pe partea cealalt?.
  3. Culcat dorsal, capul sprijinit pe palm?, piciorul drept ridicat. Aducem piciorul drept înainte.
  Revenim în pozi?ia ini?ial? ?i repet?m exerci?iul de 16 ori. Facem la fel ?i pe partea cealalt?.
  4. Culcat dorsal, capul sprijinit pe palm?, piciorul drept ridicat. Ridic?m piciorul drept spre um?r. Revenim în pozi?ia ini?ial? ?i repet?m exerci?iul de 16 ori. Execut?m exerci?iul ?i pe partea cealalt?.

(Visited 59 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.