Randament la locul de munca

Sunt unele aspecte care te împiedică să-ți îndeplinești toate sarcinile la locul de muncă, te fac să fii mai puțin productiv, sau nu te lasă să-ți faci treaba așa cum trebuie.
În primul rând creează-ți o listă cu toate sarcinile pe care le ai de făcut într-o zi.

loc de munca

Sunt unele aspecte care te împiedică să-ți îndeplinești toate sarcinile la locul de muncă, te fac să fii mai puțin productiv, sau nu te lasă să-ți faci treaba așa cum trebuie.
În primul rând creează-ți o listă cu toate sarcinile pe care le ai de făcut într-o zi. Începe prin a executa cele mai importante dintre ele, iar pe final de zi lasă-ți lucrurile nesemnificative (cele care le poți termina și în ziua următoare).
Încearcă să fii cât mai concentrat la muncă (însă nu uita de mici pauze), nu te lăsa atras de verificarea e-mail-urilor primite. Acestea te vor distrage de la activitățile tale. Stabilește- ți anumite perioade din zi în care să-ți citești „scrisorile”.
Lucrează într-un singur loc.loc de munca


Ai biroul tău, locul în care îți poți desfășura munca. Nu alege altă locație, precum o cafenea, în altă zi la bibliotecă, iar în următoarea în biroul de acasă. Vei fi vulnerabil la stimuli care îți vor distrage atenția. Dacă îți rezolvi sarcinile dintr-un singur loc te vei obișnui să asociezi respectivul loc cu muncă cu sarcina pe care o ai de făcut.
Dacă poți să alegi un birou, vezi să aibă o ușă pe care să o poți închide când ești solicitat la maxim. Dacă nu ți se oferă această posibilitate, să ai propriul birou, vei fi nevoit să-l împarți cu cineva. Alege să ai lângă tine un coleg care lucrează mai mult la calculator și care nu trebuie să folosească foarte mult telefonul.
Nu uita să te relaxezi Menționam și puțin mai sus. Nu uita să iei pauze de relaxare în care să respiri adânc, să te deconectezi de la muncă și să meditezi. Te vor ajuta dacă ai deficit de atenție, dacă ești impulsiv și dacă atenția ta poate fi ușor distrasă în momente de stres.
Vei fi mult mai concentrat dacă lucrezi într-un birou îngrijit și curat.
Îți vei putea organiza mai bine sarcinile de lucru. Ține cont de faptul că mutarea lucrurilor dintr-o parte în alta pe birou poate să-ți creeze probleme atunci când nu-ți vei aminti unde le-ai pus.
Momentele de stres te fac să uiți anumite aspecte din unele discuții purtate cu partenerii tăi de muncă, cu șefii tăi. Nu ezita să-ți iei notițe în timpul unei întâlniri sau în timpul unei convorbiri telefonice.

(Visited 30 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.