Primeşte un mărţişor de la Fitland – sănătate şi un trup frumos!

  Am ajuns iată în cea de-a patra săptămână în care ne concentrăm asupra beneficiilor pe care ni le oferă practicarea exerciţiilor statice.
  1. Stând apropiat, braţele ridicate oblic sus, aplecăm trunchiul. Menţinem această poziţie vreme de două minute.

 

Am ajuns iat? în cea de-a patra s?pt?mân? în care ne concentr?m asupra beneficiilor pe care ni le ofer? practicarea exerci?iilor statice.
  1. Stând apropiat, bra?ele ridicate oblic sus, aplec?m trunchiul. Men?inem aceast? pozi?ie vreme de dou? minute.

  2. Stând, bra?ele ridicate la nivelul umerilor ?i îndoite la coate, piciorul drept ridicat înainte. Men?inem pozi?ia timp de dou? minute, apoi facem acela?i exerci?iu ?i pe partea cealalt? a corpului.
  3. Fandare cu piciorul stâng, bra?ele întinse lateral, trunchiul îndoit spre stânga. Men?inem pozi?ia timp de dou? minute ?i repet?m exerci?iul pe partea cealalt?.
  4. Culcat facial, sprijin pe mâini ?i pe picioare, astfel încât corpul s? fie într-o linie . Men?inem pozi?ia timp de dou? minute.
  5. Culcat dorsal, mâinile la ceaf?, picioarele întinse, unul în pozi?ie vertical? ridicat, cel?lalt întins, iar trunchiul ridicat. Men?inem aceast? pozi?ie timp de un minut ?i apoi idem ?i pe partea cealalt?.

(Visited 46 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.