Primăvara şi cura de slăbire

  A venit primăvara şi zilele acestea vom renunţa fără doar şi poate la articolele vestimentare largi şi groase de care e posibil să fi “abuzat” în sezonul rece pentru a ascunde colăceii de grăsime din jurul taliei.
  Chiar dacă nu ne place, în sezonul rece tendinţa de îngrăşare este foarte mare.

 

A venit prim?vara ?i zilele acestea vom renun?a f?r? doar ?i poate la articolele vestimentare largi ?i groase de care e posibil s? fi “abuzat” în sezonul rece pentru a ascunde col?ceii de gr?sime din jurul taliei.

  Chiar dac? nu ne place, în sezonul rece tendin?a de îngr??are este foarte mare.

   Cum arat? o zi la diet??

  Un prim pas este s? ne facem ordine în via??, mai exact în stilul de zi cu zi. Asta deoarecere totul ne afecteaz? ?i totul poate s? conduc? la cre?terea în greutate.

  Dac? v? întreba?i ce e de f?cut ?i cum ar trebui s? arate o zi din cura de sl?bire, ei bine v? spunem c? din ea nu lipse? te micul dejun, prânzul, cina, gust?rile ?i mi?carea. Lipsesc alte elemente: produsele de patiserie, fast-food, dulciurile pline de calorii.
  Practic prim?vara trebuie s? ajut?m ni?el organismul s? demareze dup? ce metabolismul a tins c?tre leneveal? iarna.

   Proteine, fibre ?i carbohidra?i

  La micul dejun e indicat s? consum?m mai mult? hran?, pentru a avea energie pe parcursul zilei. Sunt recomandate ou?le, cerealele integrale pentru asigurarea necesarului de proteine ?i de fibre. La prânz sunt indicate legumele ?i fructele. Ca
surs? bun? de carbohidra?i amintim nucile, alunele ?i legumele.
  A?a cum spuneam, f?r? mi?care nu facem mare lucru, prin urmare ie?i la plimbare zi de zi, cel pu?in câte o jum?tate de or? pe jos.

(Visited 28 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.