Primagym te aşteaptă să-ţi începi ziua cu o oră de body ART

  Toată lumea recomandă câteva minute de mişcare în fiecare dimineaţă.

  Însă acesta poate fi cel mai greu lucru pentru mulţi dintre noi, care ne trezim devreme, ne facem siesta, servim micul dejun, cafeaua şi avem impresia că nu ne mai rămâne timp pentru mişcare.

  Însă acest lucru nu este adevărat, dar nu vrem prin acest articol să deveniţi matinali, mai ales dacă seara ajungeţi târziu la somn.

  Toat? lumea recomand? câteva minute de mi?care în fiecare diminea??.

  Îns? acesta poate fi cel mai greu lucru pentru mul?i dintre noi, care ne trezim devreme, ne facem siesta, servim micul dejun, cafeaua ?i avem impresia c? nu ne mai r?mâne timp pentru mi?care.

  Îns? acest lucru nu este adev?rat, dar nu vrem prin acest articol s? deveni?i matinali, mai ales dac? seara ajunge?i târziu la somn.

   Motiveaz?-te

  Ceasul biologic se poate modifica pentru ca fiecare dintre noi s? avem timp ?i de pu?in? mi?care. Se pare c? antrenamentul de diminea?? are beneficii extraordinare, cu efecte benefice pentru tot restul zilei.
  Ca s? te apuci de antrenamente, trebuie s? ai un motiv suficient de bun, încât s? te treze?ti diminea?a pentru acest lucru. Pentru început trebuie fixat un obiectiv u?or de atins, iar un antrenor, te poate suna diminea?a s? vad? dac? te-ai trezit
pentru a face exerci?ii sau e?ti înc? în pat.
  Ar fi bine s? g?se?ti prieteni care sunt la fel de motiva?i care doresc s? schimbe ceva. A?a c?, pute?i s? v? întâlni?i în parc s? alerga?i, sau merge?i la o plimbare cu bicicleta, iar dac? vremea este potrivnic?, merge?i împreun? la sal?, ori face?i exerci?iile la unul dintre voi acas?.
  Pentru a te trezi cu poft? de via??, alege o alarm? care s? aib? o melodie pl?cut?, sau hitul t?u preferat.
  A?a te vei trezi cu alt? dispozi?ie, decât s? auzi zgomotul strident al unei sonerii care treze?te ?i vecinii.
  Ar fi bine s? te treze?ti în fiecare diminea?? la aceea?i or?. Chiar dac? e?ti obi?nuit s? stai în baie o or?, sau s? te ui?i la ?tirile de diminea??, este momentul s? î?i înve?i organismul cu o disciplin?, pentru a fi preg?tit de mi?care.

   Nu pierde timpul de poman?

  Este recomandat s? nu pierzi timpul prin cas? dup? ce te treze?ti.
  Când este frig, ai tendin?a s? stai s? leneve?ti în pat, dar mai bine te îmbraci ?i ie?i repede pe u??. Dac? mergi la sal?, ai timp, dup? ?i pentru du?ul de diminea??, a?a c? vei putea pleca apoi lini?tit la munc?.
  Pentru a câ?tiga timp, preg?te?te-?i hainele pentru a doua zi de seara. Cele de antrenament le a?ezi într-o geant?, dac? mergi la sal?. Eventual po?i l?sa ceva în plus, în caz c? pe diminea?? vremea se schimb?.
  Dac? stomacul o cere, manânc? înainte de antrenament. Îns? depinde de tipul de mi?care, vei alerga sau vei face un antrenament complex.
  Exist? câteva alimente f?cute special pentru a fi consumate înainte de efort: banane, batoane de cereale, pâine pr?jit? cu ceva dulce, sau un iaurt. Dac? lucrezi ceva intens ai nevoie de energie, dar nu este bine s? mergi la sal? cu burta plin?
?i f?r? chef.
  Pentru a nu te plictisi, încearc? diferite activit??i ?i alterneaz? programele ca s? ai mereu o motiva?ie ?i s? nu te plictise?ti repetând s?pt?mâni la rând acelea?i exerci?ii sau tipuri de exerci?ii.

(Visited 33 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.