Plante ce ne vindeca de insomnie

somnul_dereglatUn somn bun peste noapte regenerează organismul si împrospătează mintea, dar aproape toti ne plângem din când în când de dificultăti de somn. Teama de insomnie poate înrăutăti situatia, dar folosirea tehnicilor naturale poate fi tot ce vă trebuie pentru a avea din nou un somn adânc. Specialistii Reader’s Digest ne arată în cartea “Sănătate cu tratamente naturiste” cum să combatem insomnia.

Metode preventive

Asigurati-vă că patul e confortabil. Verificati ca temperature din dormitor să fie plăcută. Alegeti un decor odihnitor, cu culori calde. Cu 1-2 ore înainte de a vă duce la culcare nu fumati, nu consumati mâncare în exces sau indigestă, cu conţinut ridicat de grăsimi si multi carbohidrati rafinati Dacă nu adormiti la o jumătate de oră după ce v-ati dus la culcare, sculati-vă, mergeti în altă cameră si faceti altceva, cum ar fi yoga sau o lectură usoară, până simtiti că vă vine somnul. Obisnuiţi-vă să vă culcati si să vă sculati zilnic la aceleasi ore. Nu atipiti pe parcursul zilei. Faceti zilnic exercitii măcar 30 de minute.

Tratament alimentar

Sandvici din pâine integrală cu salată verde. Cartof fiert si piure de conopidă amestecate cu putin ulei de alune sau nuci. Banană felii cu curmale tăiate.  Lapte cald cu biscuiti.

somnul_dereglat

somnul_dereglat

Un somn bun peste noapte regenereaz? organismul si împrosp?teaz? mintea, dar aproape toti ne plângem din când în când de dificult?ti de somn. Teama de insomnie poate înr?ut?ti situatia, dar folosirea tehnicilor naturale poate fi tot ce v? trebuie pentru a avea din nou un somn adânc. Specialistii Reader’s Digest ne arat? în cartea “S?n?tate cu tratamente naturiste” cum s? combatem insomnia.

Metode preventive

Asigurati-v? c? patul e confortabil. Verificati ca temperature din dormitor s? fie pl?cut?. Alegeti un decor odihnitor, cu culori calde. Cu 1-2 ore înainte de a v? duce la culcare nu fumati, nu consumati mâncare în exces sau indigest?, cu con?inut ridicat de gr?simi si multi carbohidrati rafinati Dac? nu adormiti la o jum?tate de or? dup? ce v-ati dus la culcare, sculati-v?, mergeti în alt? camer? si faceti altceva, cum ar fi yoga sau o lectur? usoar?, pân? simtiti c? v? vine somnul. Obisnui?i-v? s? v? culcati si s? v? sculati zilnic la aceleasi ore. Nu atipiti pe parcursul zilei. Faceti zilnic exercitii m?car 30 de minute.

Tratament alimentar

Sandvici din pâine integral? cu salat? verde. Cartof fiert si piure de conopid? amestecate cu putin ulei de alune sau nuci. Banan? felii cu curmale t?iate.  Lapte cald cu biscuiti.

Fitoterapie

– Beti ceai din seminte de telin? înainte de culcare. Turnati 1 can? de ap? clocotit? peste 2 lingurite de seminte zdrobite si acoperiti.

– Dac? problemele de somn persist?, beti înainte de culcare o can? cu ceai de pasiflora sau valerian?. Puteti lua înc? o can? din acest ceai dac? v? treziti în mijlocul noptii si nu puteti adormi la loc.

– Seara, înainte de culcare, relaxati-v? ad?ugând uleiuri esentiale sau ceai de plante în apa de baie.

– Tinctura de sun?toare luat? dup? instructiunile produc?torului poate ajuta la somn.

Homeopatie

Încerca?i remediul care se potriveste cel mai bine cu simptomele dvs.

– Arsenicum: dac? anxietatea v? împiedic? s? dormiti.

– Cofea: pentru o minte superactiv?, plin? de gânduri

nedorite.

Controlul stresului

Diminuând stresul, probabil, v? veti ameliora somnul. Uneori stresul e inevitabil, dar exist? c?i pozitive de a-l aborda. Ore de relaxare, meditatie, vizualizare, yoga sau antrenament de afirmare v? pot ajuta în controlul stresului. si autohipnoza poate s? dea rezultate. Aceste tehnici sunt propice mai cu seam? dac? ati folosit alimentele, tig?rile, alcoolul sau alte mijloace de recrea?ie ca modalit?ti de a face fa?? tensiunii nervoase. Dac? nu puteti s? v? descurcati singur cu stresul, apelati la medic sau la un consilier cu experient?.

(Visited 58 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.