Oleaginoase-Efectele consumului regulat

Oleaginoase- in aceasta categorie intra alunele, nucile si migdalele. Specialis tii spun ca un consum regulat de oleaginoase este benefic sanatatii cardiovasculare, avind si un rol important in refacerea celulara. Practic toate oleaginoasele si leguminoasele contin acizi grasi de acelasi tip cu cei din uleiul de masline.

Oleaginoasele sunt si foarte bogate in fibre, vitamina E si proteine.olaginoase
Vom avea grija in ce cantitate le consumam, deoarece trebuie sa retinem ca 100 de grame de oleaginoase au aproximativ 600 de calorii.
Astfel, in cazul in care avem probleme cu greutatea, le consuma m in cantitati mici. Ele au in general un continut mare de minerale, fibre, de oligoelemente – potasiu, calciu, fier, cupru, zinc, magneziu. Au in schimb mai putina apa fata de fructele proaspete. in rindurile care urmeaza va prezentam proprietatile benefice ale citorva din deliciile din categoria oleaginoase. Ne oprim la migdale, foarte bogate in vitamina E si fara carbohidrati.

olaginoase

Oleaginoase- in aceasta categorie intra alunele, nucile si migdalele. Specialis tii spun ca un consum regulat de oleaginoase este benefic sanatatii cardiovasculare, avind si un rol important in refacerea celulara. Practic toate oleaginoasele si leguminoasele contin acizi grasi de acelasi tip cu cei din uleiul de masline.

Oleaginoasele sunt si foarte bogate in fibre, vitamina E si proteine.olaginoase


Vom avea grija in ce cantitate le consumam, deoarece trebuie sa retinem ca 100 de grame de oleaginoase au aproximativ 600 de calorii.
Astfel, in cazul in care avem probleme cu greutatea, le consuma m in cantitati mici. Ele au in general un continut mare de minerale, fibre, de oligoelemente – potasiu, calciu, fier, cupru, zinc, magneziu. Au in schimb mai putina apa fata de fructele proaspete. in rindurile care urmeaza va prezentam proprietatile benefice ale citorva din deliciile din categoria oleaginoase. Ne oprim la migdale, foarte bogate in vitamina E si fara carbohidrati.

Contin grasimi monosaturate, vitamina A, E si mult magneziu, potasiu si fosfor. La indemina ne sunt si semint ele de floarea-soarelui, la rindul lor bogate in fosfor, potasiu, fier, seleniu si zinc. Sunt o excelenta sursa de fibre si proteine. Si semintele de dovleac sunt delicioase si au efecte benefice, mai ales daca ne gindim la faptul ca au un continut ridicat de potasiu, magneziu, fosfor si calciu. Sa nu uitam de faptul ca au un continut ridicat de colesterol. Mult fosfor si potasiu este si in arahide, alunele de pamint fiind renumite pentru
continutul ridicat de calciu, fier si sodiu. in stare cruda trebuie sa consumam cit mai multe nuci.
Cind ne simtim extenuati vom consuma cu incredere miez de nuca, fiind recomandat in caz de slabiciune generala.

(Visited 58 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.