O porţie de mişcare pentru muşchii fesieri

  Acelea dintre dumneavoastră care vor să treacă dincolo de bariera de frig de afarăi.
  Tema propusă pentru azi  pentru fese frumoase. Aşadar, să trecem la treabă!

 

Acelea dintre dumneavoastr? care vor s? treac? dincolo de bariera de frig de afar?i.

  Tema propus? pentru azi  pentru fese frumoase. A?adar, s? trecem la treab?!

  1. Culcat dorsal, bra?ele lâng? trunchi, genunchii îndoi?i, t?lpile pe sol. Ridic?m bazinul încordând mu?chii fesieri . Revenim în pozi?ia ini?ial? ?i repet?m exerci?iul de 24 de ori.
  2. A?ezat sprijinit, mâinile lâng? bazin . Ridic?m bazinul . Revenim în pozi?ia ini?ial? ?i repet?m exerci?iul de 24 de ori.
  3. Culcat facial, sprijin pe genunchi ?i antebra?e . Întindem ?i ridic?m bra?ul drept ?i piciorul stâng. Revenim în pozi?ia ini?ial? ?i urmeaz? partea cealalt? . Repet?m exerci?iul de 16 ori.
  4. Culcat costal, capul sprijinit pe palm?, genunchiul stâng îndoit la 90 de grade, cel?lalt picior întins . Ridic?m piciorul drept  de 24 de ori. Facem la fel ?i pe cealalt? parte a corpului.
  5. Culcat costal, genunchii îndoi?i . Ridic?m genunchiul drept ?i repet?m exerci?iul de 24 de ori, apoi îl execut?m ?i pe cealalt? parte a corpului.

(Visited 50 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.