Nutriția și un stil de viață sănătos

nutritiaSe tot vorbește în ultima perioadă despre problemele pe care le cauzează  o dietă dezechilibrată, un stil de viață total nesănătos.

Pentru a evita acest gen de probleme ar trebui să eliminăm de fapt cauza. În primul rând trebuie să adoptăm o nutriție ca la carte. Ce înseamnă totuși acest lucru?

nutritia

Antioxidanții și rolul lor

Ne oprim iată asupra importanței pe care o au antioxidanții asupra corpului uman. Consumul de alimente care conțin antioxidanți reduce chiar  cu 70 de procente riscul bolilor de inimă și cu 40 de procente cel al diabetului. Bogate în antioxidanți sunt spanacul, usturoiul, prunele și murele. E indicat să consumăm de asemenea câte 4 porții de legume și fructe pe zi.

Carne de pește de 3 ori pe săptămână

Mergem mai departe și ajungem la… pește. Cel mai bine ar fi să consumăm de 3 ori pe săptămână. Proaspăt sau la conservă, somonul, sardinele și heringul conțin suficient Omega 3 pentru prevenirea bolilor de inimă, a artritei, disfuncțiilor creierului. Între timp putem reduce astfel consumul de carne roșie la o dată pe săptămână.

Fibre pentru controlul greutății corporale

Zilnic ar trebui să consumăm cel puțin 25 de grame de fbre. Acestea au rolul de a scădea colesterolul și ajută la controlul greutății corporale. De asemenea, la gătit vom utiza ulei de măsline, cel mai sănătos ulei.

 

 

              

(Visited 41 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.