Modalități rapide și eficiente de înlăturare a durerilor musculare

     dureri1Cu siguranță ați avut de-a face cu durerile musculare, pe care le- ați resimțit ca o contractură, o sensibilitate excesivă sau o crampă. Dacă ați întrecut măsura, fie prin exerciții fizice, activități casnice sau nu v-ați mișcat cu orele din fața monitorului, durerile musculare nu întârzie să apară. Însă nu trebuie să fiți îngrijorați. Există o mulțime de lucruri pe care puteți să le faceți pentru a alina durerea musculară.

dureri1

     dureri1

Cu siguran?? a?i avut de-a face cu durerile musculare, pe care le- a?i resim?it ca o contractur?, o sensibilitate excesiv? sau o cramp?. Dac? a?i întrecut m?sura, fie prin exerci?ii fizice, activit??i casnice sau nu v-a?i mi?cat cu orele din fa?a monitorului, durerile musculare nu întârzie s? apar?. Îns? nu trebuie s? fi?i îngrijora?i. Exist? o mul?ime de lucruri pe care pute?i s? le face?i pentru a alina durerea muscular?.

     Este important de ?tiut faptul c? în toate aceste cazuri de vin? este suprasolicitarea. Speciali?tii în medicin? sportiv? explic? c? de fiecare dat? când facem exerci?ii, mu?chii sunt leza?i ?i c? e nevoie de 48 de ore pentru ca ace?tia s? se vindece. „Durerea înseamn? v?t?mare ?i la primul semn de durere ar trebui s? v? opri?i” este de p?rere Gabe Mirkin, medic de medicin? sportiv?. Pentru a v? leza mu?chii nu este nevoie neap?rat s? înota?i 40 de lungimi de bazin sau s? alerga?i 3-4 kilometri. Munca în gr?din?, ridicarea unui co? mare cu fructe, o pozi?ie gre?it?, pot crea la fel de bine dureri musculare. Odihna pe care trebuie s? o acord?m mu?chilor difer? de la caz la caz. O cramp? muscular? poate fi rezolvat? în câteva minute, îns? o întindere sever? poate dura s?pt?mâni.

dureri2Ghea?a
   Ghea?a este primul ajutor contra umfl?turilor ?i ar trebui s? apel?m la ea imediat dup? ce s-a produs leziunea, sunt de p?rere unii fizioterapeu?i. Aplicarea unei pungi cu ghea?? înf??urate într-un prosop 20 de minute, de câteva ori în decursul unei zile va contribui la ameliorarea zonei afectate.

dureri3Fric?iona?i cu arnic?
   Nu uita?i de c?mara naturii. Arnica este o plant? cu propriet??i excep?ionale pentru mu?chii suprasolicita?i sau contracta?i. Este ideal? ori de câte ori sim?i?i dureri musculare, fie c? v-a?i for?at prea mult cu exerci?iile de la sal? sau orice alt? activitate care presupune un efort m?rit. Produsele pe baz? de arnic?, unguente sau uleiuri sunt disponibile în magazinele specializate sau în farmacii. Recomandabil este s? testa?i unguentul pe o mic? por?iune de piele, înainte de a-l aplica, deoarece unele persoane sunt alergice la aceast? plant?.

dureri4Utiliza?i c?lin pentru a alina senza?ia de disconfort
   Persoanele sunt afectate în mod diferit de stres. Unele consider? c? stresul li se duce direct la mu?chi. Astfel într-un moment de stres contracturile sau crampele apar în mod neprev?zut. Dac? a?i stabilit în mod cert c? durerea muscular? este legat? de stres, pute?i încerca s? folosi?i produsele pe baz? de c?lin. În astfel de cazuri ac?ioneaz? cel mai bine sub form? de tinctur?, pe care de asemenea pute?i s? o achizi?iona?i din  magazinele de produse naturiste. Lua?i 5 ml de tinctur? de 3 ori pe zi. În cazul crampelor sau a spasmelor musculare, întinderea treptat? a mu?chiului va duce la relaxarea lui. De altfel exerci?iile de întindere sunt benefice pentru orice durere curent? ?i previn ?i durerea.
Nu uita?i ?i de masaj. Masa?i mu?chii cu mi?c?ri blânde. Dac? sim?i?i c? v? doare, cel mai bine este s? v? opri?i. Înc?lzi?i zona afectat? înainte de a o masa.
   Nu în ultimul rând ave?i r?bdare. Cu cât leziunea este mai serioas? – cum este ?i cazul unei întinderi de ligament – cu atât va trebui s? ave?i mai mult? r?bdare ca s? v? asigura?i o îns?n?to?ire de lung? durat?.

(Visited 23 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.