Miscarea se masoara in pasi, minute si calorii consummate

fitnessGirlChiar daca iti place sau nu, trebuie sa faci sport. Pana la urma totul tine de obisnuinta si de schimbarea modului de viata. Iata cateva date noi, de care poti tine cont.
Omul modern se poate ingrasa cu 1 kg pe an. Evita aceasta neplacere mergand pe jos cel puin 15 minute, echivalentul a 2000 de pasi. Ideal ar fi sa mergi 10.000 de pasi pe zi.
Gratis si convenabil oricui
Este vorba despre mersul pe jos, fiind benefic oricui, indiferent de nivelul de forma fizica. O ora
de mers sustinut arde 400 de calorii si nu este greu de strecurat in orarul zilnic.

Repeta de 12 ori
Daca esti adepta exercitiilor aerobice, executa de cel putin 12 ori fiecare exercitiu pentru a imbunatati tonusul muscular.
Tenis – relaxare si consum de calorii
Numarul de fandari executate intr-o sedinta de tenis este de 2.106; asta deoarece trebuie sa acoperi o suprafata de teren destul de mare.

Abdomen plat si tonifiat

fitnessGirl

Chiar daca iti place sau nu, trebuie sa faci sport. Pana la urma totul tine de obisnuinta si de schimbarea modului de viata. Iata cateva date noi, de care poti tine cont.
Omul modern se poate ingrasa cu 1 kg pe an. Evita aceasta neplacere mergand pe jos cel puin 15 minute, echivalentul a 2000 de pasi. Ideal ar fi sa mergi 10.000 de pasi pe zi.
Gratis si convenabil oricui
Este vorba despre mersul pe jos, fiind benefic oricui, indiferent de nivelul de forma fizica. O ora
de mers sustinut arde 400 de calorii si nu este greu de strecurat in orarul zilnic.

Repeta de 12 ori
Daca esti adepta exercitiilor aerobice, executa de cel putin 12 ori fiecare exercitiu pentru a imbunatati tonusul muscular.
Tenis – relaxare si consum de calorii
Numarul de fandari executate intr-o sedinta de tenis este de 2.106; asta deoarece trebuie sa acoperi o suprafata de teren destul de mare.

Urmarirea mingii de la un adversar la altul, lucreaza picioarele, stimuleaza sistemul cardiovascular, mareste echilibrul si sporeste agilitatea. O ora de tenis arde 360 de calorii.
Cu rolele in parc
180 de calorii sunt consummate intr-o ora de patinaj pe role. Este un mod sanatos, practic si distractiv de a simti briza primaverii, admirand copacii si florile din parc. Acest tip de miscare fortifica musculatura coapselor si a fundului. Nu uita de genunchierele si cotierele indispensabile, iar rolele trebuie sa fie de calitate.
Abdomene pentru evidentierea taliei
Nu trebuie sa executi mai mult de 24 de abdomene, pentru a avea o talie mica. Insa exercitiile trebuie realizate corect, tinanduse cont de respiratie si pozitie pentru a nu afecta coloana. Suprasolicitarea abdomenului poate fi nesanatoasa. Fa trei seturi de abdomene o data la doua zile. Pentru ca exercitiul sa fie cat mai eficient, trebuie sa te concentrezi asupra fiecarei miscari.
16 – ora potrivita pentru sport
Ceasul tau biologic este programat sa puna organismul in miscare intre 16.00 si 20.00, de aceea in aceasta perioada poti efectua sportul pe care il preferi. Aceste fluctuatii absolut naturale au ca efect faptul ca pe la mijlocul dupa-amiezei, ai mai multa vigoare, flexibilitate si esti mai puin predispusa la accidente.

(Visited 47 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.