Minte sănătoasă în trup sănătos – exerciții de yoga

  Am făcut mișcare cu ajutorul mingii mari, încercăm și un set de exerciții de yoga.
  Aceste exerciții sunt un adevărat mijloc de relaxare și în același timp de antrenare a fiecărei părticici a corpului nostru.

  Am f?cut mi?care cu ajutorul mingii mari, încerc?m ?i un set de exerci?ii de yoga.
  Aceste exerci?ii sunt un adev?rat mijloc de relaxare ?i în acela?i timp de antrenare a fiec?rei p?rticici a corpului nostru.

  1. Sprijin culcat facial . Ridic?m bazinul cu ap?sare pe umeri . Men?inem pozi?ia timp de 30 de secunde, respir?m adânc pe nas.
  2. A?ezat ghemuit . Întindem picioarele înainte sus ?i bra?ele înainte . Men?inem pozi?ia timp de 30 de secunde, respir? m adânc.
  3. A?ezat . Ridic?m bazinul în sprijin culcat dorsal. Men?inem pozi?ia timp de 30 de secunde, respir?m regulat.
  4. Stând mult dep?rtat, talpa dreapt? orientat?, stânga spre stânga, bra?ele întinse lateral. Îndoim trunchiul spre dreapta ?i prindem glezna. Capul întors spre tavan. Men?inem pozi?ia timp de 30 de secunde, apoi facem acela?i lucru ?i pe partea cealalt? a corpului.
  5. Fandare cu piciorul drept, genunchiul drept jos, sprijin pe mâini . Ridic?m bra?ele sus ?i ne uit?m dup? mâini. Men?inem pozi?ia timp de 30 de secunde, respir?m regulat. Idem ?i pe partea cealalt?.

(Visited 34 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.