Laptele si iaurtul va protejeaza oasele

lapte_iaurtProdusele lactate sunt esentiale pentru o dietă sănătoasă deoarece au un bogat continut de proteine, calciu, vitamine si minerale. Produsele lactate contin o cantitate importantă de calciu, care joacă un rol esential în procesul de crestere si dezvoltare a oaselor, a celulelor, a muschilor si în special a inimii. După carne, produsele lactate sunt a doua sursă de proteine si conţin cantităti mari de aminoacizi esentiali. Copiii si adolescentii, aflati în crestere, au cea mai mare nevoie de calciu, pentru a-si spori densitatea oaselor. Cantitatea recomandată este de 800-1200 mg calciu zilnic. De asemenea, gravidele trebuie să aibă grijă să nu le lipsească produsele lactate din alimentatia de zi cu zi, având în vedere că, în timpul primelor trei luni de sarcină, se formează sistemul osos al bebelusului. Dacă aveti probleme cu digerarea laptelui, evitati să-l beti pe stomacul gol sau în cantităti mari dintr-o dată.

lapte_iaurt

lapte_iaurt

Produsele lactate sunt esentiale pentru o diet? s?n?toas? deoarece au un bogat continut de proteine, calciu, vitamine si minerale. Produsele lactate contin o cantitate important? de calciu, care joac? un rol esential în procesul de crestere si dezvoltare a oaselor, a celulelor, a muschilor si în special a inimii. Dup? carne, produsele lactate sunt a doua surs? de proteine si con?in cantit?ti mari de aminoacizi esentiali. Copiii si adolescentii, aflati în crestere, au cea mai mare nevoie de calciu, pentru a-si spori densitatea oaselor. Cantitatea recomandat? este de 800-1200 mg calciu zilnic. De asemenea, gravidele trebuie s? aib? grij? s? nu le lipseasc? produsele lactate din alimentatia de zi cu zi, având în vedere c?, în timpul primelor trei luni de sarcin?, se formeaz? sistemul osos al bebelusului. Dac? aveti probleme cu digerarea laptelui, evitati s?-l beti pe stomacul gol sau în cantit?ti mari dintr-o dat?.

Puteti s?-l combinati cu alte alimente. Dac? aveti, totusi, intolerant? la lactoz?, puteti alege produsele obtinute din lapte fermentat, precum sana sau kefirul. Acestea au aceleasi valori nutritionale ca si iaurtul si con?in proteine si calciu. Datorit? bacteriilor pe care le contin, sunt recomandate pentru buna functionare a tranzitului intestinal. Toate tipurile de brânzeturi – proaspete, uscate, cu ierburi sau tip cascaval – au la baz? laptele b?tut, ob?inut fie prin coagularea laptelui, fie prin ad?ugarea de fermenti lactici. Brânza proasp?t? de vaci e recomandat? în regimurile alimentare, pentru c? are un continut sc?zut în calorii si e bogat? în proteine.

(Visited 61 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.