La ce ajuta exercitiile cardio?

exercitii_cardioAcest tip de miscare creste pulsul cardiac foarte mult. Exercitiile sunt benefice pentru organism, insa nu toate persoanele pot sa le execute. Afla mai multe despre aceasta activitate in prezentul material.

Numarul de gresimi arse depinde mai ales de intensitatea ratei cardiace. Totusi executate in exces exercitiile cardio pot arde pe lenga grasimi chiar si diferite tesaturi musculare. Acesta implica in general un tipar de activitate, care se repeat si sunt catabolice.

Este indicat sa incepi cu un numar redus de miscari, iar daca nu ai pierdut in greutate in doua saptamani, adauga acte cinci minute sau schimba nivelul.

Avantaje.

· Arde rapid caloriile.

· Scade riscul unui atac de cord si al aparitiei diabetului.

exercitii_cardio

· Reduce insomnia si stresul.

· Capacitatea plamanilor este crescuta.

· Inima este intarita, astfel incat atunci cand pompeaza sangele, o face mai usor.

Cu acordul medicului.

Nu toate persoanele pot executa aceasta activitate, de aceea este recomandat sa asculti indrumarile medicului.

Daca nu ai facut sport, este indicat ca pentru inceput, timp de doua saptamani aproximativ 60 de minute la intensitate moderata, decat 40 de minute la intensitate mare.

Medicii recomanda sa fie executate dimineata, devreme, inainte de a manca, intrucat dupa o noapte de somn toate rezervele de glycogen sunt consummate si astfel grasimile se vor arde inca de al inceputul antrenamentului. Nu uita sa consume multa apa in timpul sportului. Un avantaj mare este ca scade pofta de mancare timp de cateva ore.

(Visited 47 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.