Încheiem luna noiembrie cu exerciții Pilates

  Un nou set de exerciții Pilates:

 1. Culcat dorsal, întindem piciorul drept spre tavan și apucăm glezna cu ambele mâini în timp ce piciorul stâng e întins, puțin deasupra solului . Schimbăm picioarele cu o mișcare de forfecare. Repetăm mișcarea de 16 ori.

 

Un nou set de exerci?ii Pilates:

 1. Culcat dorsal, întindem piciorul drept spre tavan ?i apuc?m glezna cu ambele mâini în timp ce piciorul stâng e întins, pu?in deasupra solului . Schimb?m picioarele cu o mi?care de forfecare. Repet?m mi?carea de 16 ori.

 2. Culcat dorsal, picioarele ridicate în pozi?ia vertical? . Contract?m mu?chii abdominali ?i rotim picioarele  descriind un cerc. Rotim de 16 ori spre ambele direc?ii.
 3. Culcat facial, sprijin pe coate, piciorul stâng îndoit la genunchi, mu?chii fesieri încorda?i . Întindem coloana ?i lovim în doi timpi fesa stâng? cu c?lcâiul stâng. Schimb?m picioarele . Repet?m exerci?iul de 16 ori.
 4. A?ezat cu picioarele dep?rtate ?i bra?ele întinse lateral . Rotire din talie spre stânga ?i ducem bra?ul drept, aplec?m capul ?i pieptul spre piciorul stâng. Revenim în pozi?ia de pornire ?i repet?m exerci?iul pe cealalt? parte. Execut?m seria de 10 ori.
 5. Culcat facial, capul într-o parte, mâinile pe spate, cât mai sus. Contract?m mu?chii fesieri ?i lovim fesele de trei ori cu ambele c?lcâie. Întindem picioarele ?i întindem ?i bra?ele în spate, ridic?m trunchiul, apropiem omopla?ii . Revenim în pozi?ia ini?ial? ?i repet?m exerci?iul de 15 ori.

(Visited 21 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.