Începe de azi să te hrăneşti sănătos

  O expresie pe care foarte mulţi dintre noi o cunoaştem deja prea bine este “eşti ceea ce mănânci”. 

  În momentul în care conştientizăm ce înseamnă de fapt această expresie cu siguranţă devenim capabili să lăsăm stilul de alimentaţie pe care îl aveam în urmă şi să privim înainte pentru a îmbrăţişa un stil nou, plin de sănătate.

  O expresie pe care foarte mul?i dintre noi o cunoa?tem deja prea bine este “e?ti ceea ce m?nânci”. 

  În momentul în care con?tientiz?m ce înseamn? de fapt aceast? expresie cu siguran?? devenim capabili s? l?s?m stilul de alimenta?ie pe care îl aveam în urm? ?i s? privim înainte pentru a îmbr??i?a un stil nou, plin de s?n?tate.

  Persoanele care m?nânc? legume, fructe, carne, în propor?ii normale sunt slabe ?i nu sunt expuse la riscul de a dezvolta fel ?i fel de boli.

   Sc?derea nivelului de colesterol

  Consumând alimente s?n?toase nivelul de colesterol se îmbun?t??e?te ?i via?a noastr? e mai bun?. Revizuirea obiceiurilor alimentare nu este foarte u?oar?, dar se poate face. Niciodat? nu e prea târziu s? ne schimb?m stilul de via?? ?i alimenta?ia.  

  Fiindc? tot am ajuns la colesterol, o schimbare în dieta de zi cu zi ar trebui s? vizeze tocmai acest aspect: diminuarea colesterolului.
  Acesta d? b?t?i de cap multor persoane.

   Mai mult pe?te

  Colesterolul se împarte în dou? categorii, bun ?i r?u. O diet? s?n?toas? reduce nivelul colesterolului r?u. Este nevoie s? reducem cantitatea de gr?simi saturate pe care o consum?m ?i în acela?i timp s? cre?tem cantitatea de pe?te sau acizi gra?i omega-3.
  Speciali?tii sunt de p?rere c? reducâ nd nivelul colesterolului suntem în stare chiar ?i s? sl?bim sau, de ce nu, s? ne men?inem greutatea dorit?.

(Visited 37 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.