Greșeli care îi irită pe colegii tăi de la birou

Greșeli care îi irită pe colegii tăi de la birou
Comportamentul tău la locul de muncă trebuie să fie unul profesionist, să-ți desfăşori sarcinile cum numai tu ştii fără să-i deranjezi pe cei din jurul tău.

Greșeli care îi irită pe colegii tăi de la birou
Comportamentul tău la locul de muncă trebuie să fie unul profesionist, să-ți desfăşori sarcinile cum numai tu ştii fără să-i deranjezi pe cei din jurul tău.
Asta nu înseamnă să-ți ignori colegii. Toată lumea ştie că locul de muncă este o a doua casă unde îți petreci mai mult timp cu colegii decât cu familia. Sunt unele reguli nescrise de care trebuie să ții cont când eşti la birou. Poate că-ți iriți colegii fără să-ți dai seama, deaceea îți prezentăm unele greşeli pe care trebuie să le eviți.birou open space


Cele mai enervante lucruri pot să apară de pe urma telefonului mobil. Aşa că vom începe cu el. În primul rând nu-ți lăsa telefonul pe birou când pleci de acolo. Este o situație deranjantă când cineva îşi uită telefonul, pleacă, iar acesta tot sună pe birou. Ia-l cu tine, sau poțiapela la modul silențios. Cum ar fi ca toate telefoanele colegilor să fie lăsate cu sonorul dat tare şi să se audă din toate părțile piese de apel? Ar fi un haos total. Colegii care muncesc vor fi foarte deranjați de acest aspect, nu se vor putea concentra la ceea ce au de făcut.
O lipsă de respect ar fi şi să-ți verifici mesajele de pe smartphone în timp ce vorbeşti cu un coleg.
Nu dă bine ca în timpul unei şedințe să fii într-un proces alert de trimitere şi primire de mesaje.
Comportamentul față de colegi şi clienți
Nu e indicat să-ți critici un coleg față de alte persoane din birou.
Poate nu ai auzit de principiul „laudele se aduc în public, iar criticile se fac între patru ochi”. De altfel, nimănui chiar nici ție nu ți-ar conveni să comiți o greşeală iar mai apoi, în biroul vostru open-space un coleg să-ți „laude” greşeala. Dacă nu te afectează ceea ce a făcut
colegul tău, uită, iar dacă faptul că nu a îndeplinit o sarcină cum trebuie în proiectul pe care trebuie să-l duceți la capăt împreună, rezolvă situația între patru ochi.
Totuşi, ai grijă să nu te contrazici cu un coleg în fața clienților, asta pentru că certurile trebuie să rămână într-un cadru privat, iar pentru clienți sub nicio formă nu este o prioritate să participe la un spectacol. Mai ales că o astfel de ceartă te va putea trimite în concediu.
Nu este companie în care să nu existe glume pe seama colegilor, sunt inevitabile. Totuşi, este nepoliticos dacă persoana pe seama căreia se fac glumele nu este de față.
Aici, este recomandat să te abții de la râsul zgomotos, dacă nu poți să nu râzi.
Un alt lucru nepoliticos la locul de muncă este să te izolezi ascultând muzică. Desigur, este o practică întâlnită des însă nu exagera.
Dacă munceşti în echipă trebuie să fii disponibil pentru telefonul fix, pentru întrebările colegilor şi a şefilor.
Viața personală nu cere să fie detaliată, să exagerezi cu poveşti pentru ca toată lumea de la birou să fie nevoită să le asculte. Este enervant să-ți expui certurile cu vecinul, ce lucruri a mai făcut soacra etc.
I. B.

(Visited 55 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.