Gimnastica prenatală te ajută să ai o naştere uşoară

  Gimnastica prenatală constituie un element important pentru a face trecerea peste perioada gravidităţii, etapă importantă din viaţa unei femei – sarcina,travaliul şi naşterea – un eveniment plăcut şi cât mai confortabil.
  Obiectivele importante ale gimnasticii prenatale sunt atingerea şi menţinerea unei stări generale bune fizice şi psihice, naştere uşoară şi recuperare rapidă.
  Îngrijirea unui nou născut este un lucru minunat dar extrem de solicitant: nopţi nedormite, schimbarea obiceiurilor şi a programului zilnic pot duce la senzaţia de extenuare.

 

Gimnastica prenatal? constituie un element important pentru a face trecerea peste perioada gravidit??ii, etap? important? din via?a unei femei – sarcina,travaliul ?i na?terea – un eveniment pl?cut ?i cât mai confortabil.
  Obiectivele importante ale gimnasticii prenatale sunt atingerea ?i men?inerea unei st?ri generale bune fizice ?i psihice, na?tere u?oar? ?i recuperare rapid?.
  Îngrijirea unui nou n?scut este un lucru minunat dar extrem de solicitant: nop?i nedormite, schimbarea obiceiurilor ?i a programului zilnic pot duce la senza?ia de extenuare.

  Cu cât ve?i avea o form? fizic? mai bun?, cu atât ve?i putea trece mai u?or peste perioada sarcinii ?i procesul na?terii ?i cu atât mai rapid? va fi perioada de recuperare !

   Avantajele gimnasticii prenatale

  Gimnastica prenatal? are efecte benefice asupra viitoarei mame, dar ?i a f?tului: poate preveni apari?ia unor complica?ii nedorite – exerci?iile fizice practicate pe parcursul sarcinii scad riscul apari?iei hipertensiunii induse de aceasta, iar circula?ia sângelui este îmbun?t??it?, f?tul primind mai mult oxigen ?i substan?e nutritive, toxinele fiind eliminate mult mai eficient.
  Gimnastica prenatal? ajut? la: controlul greut??ii corporale pentru men?inerea la valori adecvate a perioadei de sarcin?; prevenirea sau combaterea durerilor lombare prin detensionarea ?i înt?rirea musculaturii, autocontrolul asupra posturii ?i aliniamentului corpului; cre?terea mobilit??ii articulare – în special a articula?iilor coxo-femurale ?i ale bazinului; prevenirea apari?iei edemelor; autocontrolul plan?eului pelviperineal; deprinderea mi?c?rilor respiratorii toracice ?i diafragmatice – exersând astfel respira?ia pentru travaliu ?i expulzie; prevenirea constipa?iei; diminuarea durerilor na?terii; eliminarea stresului.
  Gimnastica prenatal? este recomandat? gravidelor dup? 14 s?pt?mâni de sarcin? ?i având aviz favorabil din partea medicului ginecolog.

(Visited 70 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.