Fructele toamnei îmvie la sănătate

    Toamna este fără doar și poate unul dintre cele mai bogate anotimpuri. Peste tot pe unde privim ne întâlnim cu produsele sale bogate și nu ar fi tocmai corect pentru sănătatea trupului nostru să nu profităm de acestea. Astfel, putem spune că toamna este darnică.
   În acest bogat anotimp e indicat să vizităm cât mai des piețele.

  Aici găsim fructe și legume autohtone care pe lângă faptul că ne oferă necesarul de vitamine și minerale, sunt și delicioase prin aroma și gustul lor. Să ne oprim nițel la fructele din acest sezon pentru a descoperi rând pe rând beneficiile pe care acestea le au.

    Toamna este f?r? doar ?i poate unul dintre cele mai bogate anotimpuri. Peste tot pe unde privim ne întâlnim cu produsele sale bogate ?i nu ar fi tocmai corect pentru s?n?tatea trupului nostru s? nu profit?m de acestea. Astfel, putem spune c? toamna este darnic?.

   În acest bogat anotimp e indicat s? vizit?m cât mai des pie?ele.

  Aici g?sim fructe ?i legume autohtone care pe lâng? faptul c? ne ofer? necesarul de vitamine ?i minerale, sunt ?i delicioase prin aroma ?i gustul lor. S? ne oprim ni?el la fructele din acest sezon pentru a descoperi rând pe rând beneficiile pe care acestea le au.

   Perele ?i rolul lor în sc?derea poftei de mâncare

  În cazul persoanelor care au probleme cu greutatea corporal? se recomand? un consum mai mare de pere. Perele au cel mai sc?zut indice glicemic dintre toate fructele, iar fibrele solubile din compozi?ia lor joac? un rol important în sc?derea
poftei de mâncare ?i potolirea senza?iei de foame. Un con?inut ridicat de fier au prunele. Aceste fructe sunt extraordinare când vine vorba de combaterea anemiei. Sunt ideale ?i în cura de sl?bire deoarece accelereaz? tranzitul intestinal. Au a?adar propriet??i laxative.
  Nu putem trece mai departe la renumi?ii struguri înainte f?r? a nu vorbi pu?in de beneficiile fructelor de p?dure. Acestea au efecte antioxidante, tonice, energizante ?i antibacteriene.
  O por?ie de s?n?tate g?sim ?i în mere, aceste fructe zemoase ?i dulci con?in o fibr? ce reduce nivelul colesterolului din sânge. ?i ne oprim în cele din urm? la struguri, care cur??? organismul de toxine ?i au un efect diuretic.

(Visited 63 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.