Fructele și nivelul colesterolului

fructe

   fructe

Din alimenta?ia zilnic? nu ar trebui s? lipseasc? fructele. Acestea au numeroase  beneficii  pentru  o s?n?tate de fier ?i sunt recomandate de to?i nutri?ioni?tii. E indicat ca aceste bun?t??i oferite de natur? s? fie consumate în stare proasp?t?, în condi?iile în care în acest fel î?i p?streaz? calit??ile.
    Persoanele care vor ca nivelul colesterolului s? fie unul normal trebuie totodat? s? î?i îndrepte aten?ia spre aceste bun?t??i. În cazul acestora sunt indicate merele, piersicile, perele, pepenele, caisele, cire?ele, vi?inele, afinele¸ gutuile, dar ?i citricile cum sunt lamâile, grapefruit-ul, kiwi-ul, ananasul sau avocado. Scad colesterolul ?i sunt bogate în gr?simi nesaturate ?i migdalele,nucile, alunele, fisticul ?i arahidele.
   Trebuie doar s? le consum?m cu modera?ie, s? acord?m aten?ie cantit??ii consumate deoarece sunt bogate încalorii. Pe lîng? aceste aspecte importante, ?ine?i cont de faptul c? prin consumul fructelor, dar ?i al legumelor, contribuim la o bun? hidratare a organismului, care este esen?ial? într-un plan alimentar s?n?tos.

(Visited 27 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.