Fitness

fitness, zumba, aerobic, slabeste prin miscare, corp armonios

Mersul pe bicicleta are beneficii

Mersul pe bicicletă are nenumărate efecte benefice asupra organismului.
Din fericire, în zilele noastre, mersul pe bicicletă a devenit foarte popular, din mai multe motive are efect de recreere, este un mijloc de transport ieftin şi protejează mediul nostru înconjurător.

Ce mîncăm atunci cînd facem fitness?

Ce mîncăm atunci cînd facem fitness?
Fiecare dintre noi își doreș te să aibă un corp frumos, linii care să definească o siluetă aproape de perfecțiune.
Asta cu siguranță nu se poate obține stînd pe scaun. Pînă la urmă, un regim alimentar sănătos nu poate înlocui un program activ de viață.

Cum scapam de grasimea de pe coapse si abdomen?

De regula, persoanele care au probleme cu greutatea corporala si incep o dieta se gandesc la faptul ca e foarte dificil de scapat de grasimea de pe burta, acei colacei care devin la un moment dat greu de inlaturat, sau de cea de pe coapse, la fel de dificil de eradicat.

Fitness la tine acasa!

Să mergi la sala de sport necesită timp, motivatie si o anumită investitie. Într-o perioadă de criză economică în care iti drămuiesti si ultimul bănut decizia de a face sport la tine acasă se poate dovedi o tehnică excelentă de economisire a banilor.
Iata citiva pasi care să te îndrume în a realiza exercitii fizice întrun mod eficient chiar la tine acasă. Interesul pentru miscarea fizică este dat si de momentul în care te apuci să faci sport. Alege un moment care sa-ti facă plăceres în asteptarea filmului preferat, înainte de a mânca, în timp ce asculti muzică etc.fitness la tine acasa
Gindeste-te în primul rând ce zonă a corpului vrei să lucrezi mai mult sau dacă iti doresti doar să te mentii în formă. Nu este eficient să faci sport la întâmplare, fără să urmezicâteva exercitii specifice.

Entorsele se pot trata prin masaj

  Oricine face sport de performanţă sau nu, la un moment dat se confruntă cu leziuni sau mici accidentări. În leziunile şi accidentele articulare, masajul este unul din principalele mijloace pentru menţinerea unei mobilităţi funcţionale şi a unei stabilităţi ferme a articulaţiilor.
  Masajul este însoţit şi însoţeşte gimnastica articulară, ca mijloace de bază ale tratamentului funcţional.
  În perioada de imobilizare articulară se aplică masaj pe segmentele învecinate pentru păstrarea unei bune circulaţii în articulaţia bolnavă.

Primagym te aşteaptă să-ţi începi ziua cu o oră de body ART

  Toată lumea recomandă câteva minute de mişcare în fiecare dimineaţă.

  Însă acesta poate fi cel mai greu lucru pentru mulţi dintre noi, care ne trezim devreme, ne facem siesta, servim micul dejun, cafeaua şi avem impresia că nu ne mai rămâne timp pentru mişcare.

  Însă acest lucru nu este adevărat, dar nu vrem prin acest articol să deveniţi matinali, mai ales dacă seara ajungeţi târziu la somn.

Zumba – un sistem fitness dinamic, captivant şi eficient

  A venit primăvara şi am dori ca în acest număr să vă prezentăm o serie de lucruri cât se poate de interesante despre Zumba – cel mai de succes antrenament al zilelor noastre. 

  Vă propunem să descoperiţi tainele acestui antrenament.
  Mare singura instructoare acreditată să predea Zumba este Kerekes Emoke.
  Zumba, antrenamentul de succes, a fost inventat de columbianul Alberto “Beto” Perez.

Un mod distractiv de a te menţine în formă: hula hoop

  De ceva timp, multă lume practică un nou tip de sport, dacă poate fi numit aşa – hula hoop. Practic este un mod de a face mişcare, fără mult efort, bani şi chiar dacă nu îţi place să faci sport.

  Singurul lucru care te poate împinge spre hula hoop este să îţi placă să te distrezi şi să dansezi.
  Practic hula hoop este un dans exotic, care te va face să arăţi foarte bine.

Exerciţii statice pentru un corp frumos

  Săptămâna aceasta,ne propune un set de exerciţii statice.

  Urmând instrucţiunile instructoarei, în scurt timp veţi constata că sunt cât se poate de eficiente nu doar pentru un trup frumos, ci şi pentru unul sănătos, plin de viaţă.
  Înainte de a trece efectiv la treabă, vă invităm să „păşiţi” în universul virtual al centrului sătmărean, pentru a găsi răspuns la orice întrebare pe care o aveţi referitor la vreun program de exerciţii.

Exerciţii fizice pentru femeile trecute de prima tinereţe

  Când eşti tânără, totul este foarte simplu: câştigi câteva kilograme, te duci la sală şi scapi de ele. Dar atunci când începi să îmbătrâneşti, nu mai este la fel de uşor.

 

  Mişcările nu mai pot fi efectuate atât de facil şi uneori chiar cauzează dureri.
  Menopauza se instalează mult mai repede faţă de acum câţiva zeci de ani, din cauza alimentaţiei nesănătoase, a stresului şi a lipsei de activitate fizică.

Dansul ne dezvoltă armonios muşchii şi corpul

  Dacă nu eşti hotărât să începi şedinţele de fitness, poate că ar trebui să optezi pentru un curs de dans, cea mai nouă metodă de întreţinere fizică. Stilurile cele mai indicate sunt cele caresolicită, cu preponderenţă, muşchii abdominali.
  Dansul reprezintă o altă formă de întreţinere fizică, pe care cei mai mulţi antrenori de fitness o recomandă fie înainte de începerea şedinţelor de sală, fie în timpul lor, pentru o mai bună relaxare.

Caloriile arse diferă de tipurile de sport

  Cel mai ușor mod de a te menține în formă este cu ajutorul sportului.
  Vei avea parte de mușchi bine definiți, de un tonus mai bun și poți scăpa și de câteva kilograme. Află câte calorii arzi în funcție de sportul pe care îl practici.

Încheiem luna noiembrie cu exerciții Pilates

  Un nou set de exerciții Pilates:

 1. Culcat dorsal, întindem piciorul drept spre tavan și apucăm glezna cu ambele mâini în timp ce piciorul stâng e întins, puțin deasupra solului . Schimbăm picioarele cu o mișcare de forfecare. Repetăm mișcarea de 16 ori.

Un abdomen frumos, o minge mică și ambiție!

  Exerciții pentru un abdomen frumos cu ajutorul mingii mici.
  Nu ne mai rămâne decât să trecem la treabă și să muncim pentru un abdomen de invidiat!
  1. Culcat dorsal, brațele lângă trunchi, mingea la glezne, picioarele ridicate în poziție verticală . Ridicăm bazinul fără elan. Repetăm exercițiul de 16 ori.

Exerciții la locul de muncă

  Starea ta fizică poate fi afectată la birou după multele ore pe care le petreci.

  Primele efecte pe care le simți sunt crampele musculare, picioarele amorțite și durerile de spate.
  În cazul în care lucrezi singură în birou, sau lucrezi acasă, câteva mișcări simple îți pot relaxa musculatura.
  Îți oferim câteva exemple de exerciții pe care le poți face cu ușurință:

Dansul de societate și mobilitatea coloanei vertebrale

    ” Dansul este cea mai elevată, cea mai emoționantă, cea mai frumoasă dintre arte, pentru că nu este doar translatare sau abstractizare din viață: este chiar viață!”.
    Coloana vertebrală este o operă de artă capabilă să efectueze mișcări în toate direcțiile< flexii, extensii, mișcări laterale și rotații. Combinarea acestor mișcări este folosită regulat în activitățile de zi cu zi. Din păcate, viața noastră sedentară conduce la adoptarea unei posturi disfuncționale ce limitează mișcările potențiale ale coloanei.
    De aceea, este important să fortif icăm mușchii torsului permițându-le astfel să susțină mai bine corpul, dar și să amelioreze mobilitatea coloanei.

Gesturi corecte pentru aplicarea cremei anticelulitice

      [caption id="attachment_1097" align="alignleft" width="300"]celulitacelulita[/caption]Cum se aplică bine crema anticelulitică? Iată 5 tipuri de masaje ce atacă celulita și pielea cu aspect de coajă de portocală.
Efleurajul
   Această metodă permite pregătirea pielii pentru masajele ulterioare, mai apăsate. Vârfurile degetelor trebuie să alunece pe conturul mușchilor, de jos în sus, cu mișcări circulare. Repetă acest masaj și cu palmele.

Un caine este compania ideala pentru jogging

  Un lucru este clar, câinele este cel mai bun prieten şi îţi poate fi cea mai bună companie atunci când alergi sau faci mişcare pentru a te menţine în formă. Studiile au arătat de multe ori că e mai eficient să faci sport împreună cu un prieten, însă şi câinele poate să te binedispună.
  Un prieten poate să se plângă mereu că îl dor picioarele şi că ar fi preferat să staţi acasă, să vă uitaţi la un film. Căţelul va da din coadă fericit că îl iei cu tine, amintindu-ţi că sportul trebuie să fie o activitate plăcută, nu o corvoadă.