Fitness pentru persoanele ocupate

fitness 

Esti atat de acupata incat nu ai timp sa mergi la o sala sa te antrenezi? Gresit! Este foarte important sa-ti faci timp. In lumea asta aglomerata, plina de presiune, familie si stres, cateodata trebuie sa folosim multa creativitate pentru a ne furisa la antrenamente. Iata cateva sfaturi pentru cei care sunt foarte ocupati.

 1.       Cand te trezesti acorda 10 minute exercitiilor. Alege doar trei miscari si repeata-le succesiv fara sa te opresti timp de 10 min. De exemplu, poti sa-ti lucrezi bratele, abdomenul si picioarele. Ia o mica pauza atunci cand e nevoie

.2.       Micsoreaza intervalul de timp atunci cand mergi undeva sau iei pranzul. Daca iti ia 10 minute sa mergi la o anumita destinatie langa biroul tau sau in vecinatatea ta, incearca sa faci acest lucru in 8 minute. Potisa faci asta dimineata inainte de serviciu sau in pauza de pranz.

fitness

3.       Daca ai scari in casa sau la locul de munca, incearca sa le uric de cateva ori pe zi. Spune-ti ca vei urca scarile de 6 sau de 8 ori sau de cate ori poti.4.       In timp ce stai, fa cateva exercitii care sa-ti intareasca sis a-ti fixeze muschii. De exemplu, in timp ce stai pe scaun la birou, contracta-ti muschii timp de 60 de secunde. Fa trei repetari. Vei simti cum se intaresc in doar trei saptamani daca execute miscarea de cateva ori pe saptamana.5.       Ajungi obosita seara tarziu si vrei doar sa stai in fata televizorului? Incearca aceasta technical: fa pause de 5 minute si fa doar niste exercitii care sa-ti stimuleze muschii sis a arda caloriile. De exemplu, fa o pauza de 5 minute si fa doar exercitii pentru abdomen. Apoi cand este timpul pentru o alta pauza de 5 minute fa genoflexiuni. Incearca sa faci cat mai multe in acest interval de timp si de fiecare data incearca sa-ti dobori primul record. In loc sa faci pause pentru odihna, mai bine faci pause pentru exercitii. Nu este absolute necesar sa vezi publicitatile dintre programe, nu-i asa?6.       Ce poate fi mai simplu? Alege drumul cel mai lung de fiecare data cand vrei sa ajungi undeva.7.       “Dubleaza treptele”. De fiecare daca cand uric scarile, ia cate doua trepte in loc de una. Este bine pentru picoare.  

(Visited 38 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.