Fitness la tine acasa!

Să mergi la sala de sport necesită timp, motivatie si o anumită investitie. Într-o perioadă de criză economică în care iti drămuiesti si ultimul bănut decizia de a face sport la tine acasă se poate dovedi o tehnică excelentă de economisire a banilor.
Iata citiva pasi care să te îndrume în a realiza exercitii fizice întrun mod eficient chiar la tine acasă. Interesul pentru miscarea fizică este dat si de momentul în care te apuci să faci sport. Alege un moment care sa-ti facă plăceres în asteptarea filmului preferat, înainte de a mânca, în timp ce asculti muzică etc.fitness la tine acasa
Gindeste-te în primul rând ce zonă a corpului vrei să lucrezi mai mult sau dacă iti doresti doar să te mentii în formă. Nu este eficient să faci sport la întâmplare, fără să urmezicâteva exercitii specifice.

fitness la tine acasa

S? mergi la sala de sport necesit? timp, motivatie si o anumit? investitie. Într-o perioad? de criz? economic? în care iti dr?muiesti si ultimul b?nut decizia de a face sport la tine acas? se poate dovedi o tehnic? excelent? de economisire a banilor.
Iata citiva pasi care s? te îndrume în a realiza exercitii fizice întrun mod eficient chiar la tine acas?. Interesul pentru miscarea fizic? este dat si de momentul în care te apuci s? faci sport. Alege un moment care sa-ti fac? pl?ceres în asteptarea filmului preferat, înainte de a mânca, în timp ce asculti muzic? etc.fitness la tine acasa


Gindeste-te în primul rând ce zon? a corpului vrei s? lucrezi mai mult sau dac? iti doresti doar s? te mentii în form?. Nu este eficient s? faci sport la întâmplare, f?r? s? urmezicâteva exercitii specifice.

O etapa esential? pentru a evita întinderile musculare, traumatismele articulatiilor sau alte leziuni este înc?lzirea corpului. Exercitiile de înc?lzire au un rol deosebit de important deoarece asa iti vei preg?ti inima si musculatura pentru efort. Dac? treci peste aceast? etap? riscul de a suferi crampe musculare sau entorse este foarte ridicat. O metod?
simpl? de a te înc?lzi este alergatul usor pe loc timp de cinci minute.
Pentru a evita s? te accidentezi, f? sport într-un spatiu cât mai mare, f?r? prea multe obiecte în jur. Ai grija ca jos s? ai un covor moale, care s? nu alunece în momentul în care faci exercitiile. Ganterele iti poti achizitiona dou? gantere sau poti umple dou? sticle de plastic cu ap? sau nisip. Cu ajutorul acestora efectueaz? exercitii simple, care au rolul de a-ti tonifica musculatura bratelor. De asemenea, poti s?ri coarda, poti alerga pe loc, poti face abdomene sau flotari, depinde de ce preferi într-o anumit? zi.

Un aspect destul de important este si echipamentul sportiv. Nu trebuie neaparat s? ai cel mai bun trening sau incaltari de firm? îns? trebuie s? ai grij? ca lucrurile pe care le porti
s? fie confortabile, sa nu te strâng? sau s? nu te incomodeze.
Dac? esti o persoan? care se demotiveaz? usor, f? sport împreun? cu un alt membru al familiei. Dac? acest lucru nu este posibil, atunci achizitioneaza-ti un DVD cu un antrenor
profesionist, deoarece acesta stie foarte bine cum s?-i motiveze pe participanti s? persevereze.

(Visited 74 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.