Faceţi exerciţii în timpul sarcinii

  A face exerciţii în timpul sarcinii este important pentru dumneavoastră din mai multe motive, dar este de o importanţă vitală să fie tipurile corecte de exerciţii.
 Sarcina este o perioadă în care trebuie să vă concentraţi asupra exerciţiilor de întindere, de relaxare şi asupra menţinerii în formă, în locul exerciţiilor viguroase, în forţă, ţintite asupra creşterii masei musculare şi a rezistenţei.

  Sarcina nu este momentul în care să încercaţi să intraţi în formă, lăsaţi regimurile riguroase de exerciţii pentru perioada postnatală.

 

A face exerci?ii în timpul sarcinii este important pentru dumneavoastr? din mai multe motive, dar este de o importan?? vital? s? fie tipurile corecte de exerci?ii.
 Sarcina este o perioad? în care trebuie s? v? concentra?i asupra exerci?iilor de întindere, de relaxare ?i asupra men?inerii în form?, în locul exerci?iilor viguroase, în for??, ?intite asupra cre?terii masei musculare ?i a rezisten?ei.

  Sarcina nu este momentul în care s? încerca?i s? intra?i în form?, l?sa?i regimurile riguroase de exerci?ii pentru perioada postnatal?.

   Exerci?ii recomandate

  În timpul primului trimestru de sarcin?, exerci?iile solicitante ar trebui evitate de c?tre toate femeile gravide, deoarece aceasta este perioada în care avortul se poate produce cel mai frecvent.

  În aceast? perioad? este mai bine s? v? concentra?i asupra îmbun?-t??irii posturii, înt?ririi plan?eului pelvin, relax?rii ?i respira?iei.
  Al doilea trimestru de sarcin? este foarte diferit de primul. Toate simptomele de grea?? ?i v?rs?turi dispar, de obicei, împreun? cu senza?ia de oboseal?, pe m?sur? ce organismul dumneavoastr? se obi?nuie?te cu sarcina. Frecvent v? sim?i?i extrem de bine atât fizic, cât ?i psihic.
  Acesta este momentul în care sarcina devine vizibil? ?i pentru ceilal?i ?i, pe m?sur? ce forma corpului dumneavoastr? se schimb?, este important s? face?i exerci?ii în mod corect pentru a v? proteja împotriva întinderilor ?i accidentelor, pentru a v? îmbun?t??i circula?ia atât a sângelui, cât ?i a limfei, pentru a v? men?ine mu?chii în form? ?i pentru propria dumneavoastr? senza?ie de bine.

   Nu uita?i de tehnicile de relaxare ?i respira?ie

  Ultimul trimestru de sarcin? este perioada în care majoritatea femeilor încep s?-?i simt? greutatea în plus ca fiind o povar? aproape de nesuportat, iar ultimele s?pt?mâni par a nu se mai termina.

  Exerci?iile reprezint? un mare beneficiu acum, în special pentru a reduce edemele ?i pentru a corecta dezechilibrul postural determinat de greutatea în plus a sânilor ?i a copilului.

  Tehnicile de relaxare ?i de respira?ie v? ajut?, de asemenea, s? sim?i?i o profund? odihn? care este de multe ori binevenit? într-o perioad? în care somnul dumneavoastr? este dat peste cap.
  Dup? na?tere, în mod normal, ve?i dori s? reveni?i la forma pe care o avea?i înainte de sarcin?. Cu toate acestea, nu este bine s? v? gr?bi?i s? începe?i un regim viguros de exerci?ii.

  Va trebui s? v? prezenta?i la ultima examinare medical? postnatal?, la ?ase s?pt?mâni dup? na?tere ?i, pân? ve?i primi confirmarea c? totul este în regul?, limita?i-v? la exerci?ii pentru plan?eul pelvin. Dac? a?i n?scut prin opera?ie cezarian?, ve?i avea de a?teptat ceva mai mult, pân? la ?ase luni, dar consulta?i-v? medicul.

(Visited 45 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.