Continu?m s?pt?mâna aceasta s? ne antren?m pentru un corp nu doar frumos, ci ?i s?n?tos.

  În acest num?r,  facem un nou set de exerci?ii Pilates.

 1. A?ezat, cu genunchii îndoi?i la piept, pe glezne . Începem rotirea în spate prin contrac?ia mu?chilor abdominali . Când revenim în pozi?ia ini?ial? astfel încât picioarele nu o s? ating? salteaua. Repet?m exerci?iul de 5 ori.
 2. Culcat dorsal, genunchiul drept tras spre piept, cel?lalt picior întins ?i ridicat la un unghi care înc? permite spatelui s? r?mân? lipit de sol . Schimb?m piciorul . Repet?m exerci?iul de 16 ori.
 3. Culcat dorsal, mâinile la ceaf?, omopla?ii ridica?i, picioarele întinse ?i ridicate în pozi?ie vertical? . Coborâm picioarele ?i ne oprim când sim?im c? zona lombar? se arcuie?te pe sol . Revenim în pozi?ia ini?ial? ?i repet?m exerci?iul de 10 ori.
 4. A?ezat, genunchii îndoi?i la piept, genunchii dep?rta?i la l??imea umerilor, prindem gleznele cu mâinile . Întindem genunchii . Revenim în pozi?ia ini?ial? ?i repet?m exerci?iul de 10 ori.
 5. Culcat dorsal, mâinile la ceaf?, genunchiul stâng tras spre piept, dreptul întins, trunchiul r?sucit spre stânga . Schimb?m partea . Repet?m exerci?iul de 16 ori.

(Visited 41 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments