Exerciții la locul de muncă

  Starea ta fizică poate fi afectată la birou după multele ore pe care le petreci.

  Primele efecte pe care le simți sunt crampele musculare, picioarele amorțite și durerile de spate.
  În cazul în care lucrezi singură în birou, sau lucrezi acasă, câteva mișcări simple îți pot relaxa musculatura.
  Îți oferim câteva exemple de exerciții pe care le poți face cu ușurință:

  Starea ta fizic? poate fi afectat? la birou dup? multele ore pe care le petreci.

  Primele efecte pe care le sim?i sunt crampele musculare, picioarele amor?ite ?i durerile de spate.
  În cazul în care lucrezi singur? în birou, sau lucrezi acas?, câteva mi?c?ri simple î?i pot relaxa musculatura.
  Î?i oferim câteva exemple de exerci?ii pe care le po?i face cu u?urin??:

   Exerci?iul 1

  Stai pe scaun, cu picioarele ?i bra?ele apropiate, abdomenul încordat.
  Întinde bra?ele înainte, palmele îndreptate în jos. Trage umerii în spate, cât po?i de mult, apoi relaxeaz?-i. Repet? de cinci ori. P?strând bra?ele întinse, traseaz? cu mâinile în aer cercuri de mici dimensiuni (cât un m?r). Repet? de opt ori.

   Exerci?iul 2

  Stai în spatele scaunului, cu picioarele apropiate, sprijinindu-te cu mâinile de sp?tar. Ridic?-te pe vârfuri ?i încordeaz?-?i mu?chii picioarelor.
  P?strând mu?chii abdominali încorda?i, spatele drept ?i c?lcâiele ridicate, rote?te partea inferioar? a corpului c?tre stânga. Îndoaie u?or genunchii ?i mi?c?-?i corpul cu câ?iva cm în sus ?i în jos, timp de un minut. Coboar? c?lcâiele. Repet? exerci?iul, rotindu-te spre dreapta.

   Exerci?iul 3

  Stai pe marginea scaunului, cu spatele drept, picioarele apropiate, abdomenul încordat, bra?ele întinse în spatele t?u, palmele orientate c?tre interior. Strânge bra?ele pe lâng? sp?tarul scaunului, apoi dep?rteaz?.
  Repet? de 10 ori.

   Exerci?iul 4

  Stai în picioare, lâng? marginea stâng? a scaunului. ?ine picioarele apropiate, mu?chii abdominali încorda?i. Îndoaie genunchiul stâng (gamba în afara scaunului, paralel? cu solul). ?ine-te cu mâinile de lateralele scaunului, flexeaz? talpa stâng? ?i ridic? genunchiul stâng pân? la nivelul scaunului.

  Repet? de cinci ori, apoi schimb? piciorul pe care te sprijini.

   Exerci?iul 5

  Stai în spatele scaunului, cu mâna dreapt? sprijinit? pe sp?tar, mâna stâng? la ceaf?, cotul în exterior. Ridic?-?i c?lcâiul drept de pe podea, îndoaie geunchiul stâng ?i ridic?-l în lateral pân? la nivelul coapsei de 20 de ori. P?strând genunchiul stâng
ridicat, coboar? um?rul stâng c?tre coaps?. Repet? de 20 de ori.

  Combin? apoi cele dou? tipuri de mi?c?ri, schimb? partea exersat? ?i repet? combina?ia.

(Visited 58 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.