Exerciţii fizice pentru femeile trecute de prima tinereţe

  Când eşti tânără, totul este foarte simplu: câştigi câteva kilograme, te duci la sală şi scapi de ele. Dar atunci când începi să îmbătrâneşti, nu mai este la fel de uşor.

 

  Mişcările nu mai pot fi efectuate atât de facil şi uneori chiar cauzează dureri.
  Menopauza se instalează mult mai repede faţă de acum câţiva zeci de ani, din cauza alimentaţiei nesănătoase, a stresului şi a lipsei de activitate fizică.

 

Când e?ti tân?r?, totul este foarte simplu: câ?tigi câteva kilograme, te duci la sal? ?i scapi de ele. Dar atunci când începi s? îmb?trâne?ti, nu mai este la fel de u?or.

 

  Mi?c?rile nu mai pot fi efectuate atât de facil ?i uneori chiar cauzeaz? dureri.
  Menopauza se instaleaz? mult mai repede fa?? de acum câ?iva zeci de ani, din cauza alimenta?iei nes?n?toase, a stresului ?i a lipsei de activitate fizic?.

  Ca rezultat, masa muscular? scade mult mai repede ?i femeile sunt mult mai predispuse la osteoporoz?.
  Câteva exerci?ii simple, potrivite pentru un corp mai sensibil, te vor ajuta s? î?i men?ii un tonus bun, dar ?i un echilibru hormonal.
  În general, ele se folosesc de propria mas? corporal? ?i de aceea sunt sigure. Dac? totu?i e?ti extrem de sensibil? ?i nu ai mai f?cut sport de foarte mult timp este bine s? întrebi medicul dac? aceste mi?c?ri sunt potrivite pentru tine.

   Exerci?iul 1

  A?eaz?-te pe burt? ?i încearc? s?-?i ridici corpul deaupra solului, sprijinindu-te în palme ?i degetele de la picioare. Practic, seam?n? cu o flotare, dar nu reveni pe sol, ci încearc? s? r?mâi ridicat? pre? de 30 secunde.

  Ai grij? la ?olduri, s? fie în linie cu restul corpului.
  Încearc? s? faci dou? seturi ?i ai grij? la început s? nu te for?ezi.
  Nu-i nimic dac? nu rezi?ti 30 secunde de la prima încercare.

   Exerci?iul 2

  Stai sprijinit? în palme ?i genunchi. Mâinile trebuie s? urmeze linia umerilor, iar genunchii cea a ?oldurilor. Ridic? simultan o mân? ?i piciorul opus, continuând cu cealalt? pereche. Nu l?sa pauz? între ridic?ri ?i încearc? s? men?ii abdomenul încordat.  

  Chiar dac? nu vei reu?i s? men?ii acele linii paralele în primele zile, nu te l?sa descurajat?. Folose?te o band? elastic? de rezisten??. Stai în picioare, avându-le u?or departate, ?i pozi?ioneaz? mijlocul benzii sub t?lpi, ?inând-o cu mâinile de margini.
  Apleac?-te u?or, pân? când picioarele vor forma un unghi de 90 grade. În acela?i timp, ridic? mâinile deasupra capului.
  Încearc? 2 seturi a câte 12 repet?ri.

(Visited 46 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.