Dupa sarbatori, reluati-va activitatile fizice

fitnessGirl.Vor trece sarbatorile si evident te-ai ales cu cateva kilograme in plus. Ce e de facut? In astfel de momente astepti mereu idei cum sa scapi mai repede si mai usor de cele 4-5 kg? Iata cativa pasi de facut pentru a-ti reveni din magia sarbatorilor de iarna. Reluati activitatile fizice cu care v-ati obisnuit inainte. Fitness, jogging, aerobic, tae-boo sau exercitiile simple sunt primul pas de facut pentru a va recapata formele sexy. Pentru eliminarea surplusului de grasime, veti avea nevoie de mai mult exercitiu tip aerobic decat in mod normal. Incercati sa va axati pe jogging, fie in aer liber, fie pe banda, bicicleta sau stepper. Orele de aerobic sunt o buna alternativa.

Evitati bauturile alcoolice timp de 3 saptamani

Reannoiti-va trupul evitand bauturile alcoolice si cele carbogazoase timp de 2-3 saptamani. Organismul va elimina mult mai usor toxinele si va veti reveni mult mai usor. Atentie la alimente!

Abdomen plat si tonifiat

fitnessGirl.

Vor trece sarbatorile si evident te-ai ales cu cateva kilograme in plus. Ce e de facut? In astfel de momente astepti mereu idei cum sa scapi mai repede si mai usor de cele 4-5 kg? Iata cativa pasi de facut pentru a-ti reveni din magia sarbatorilor de iarna. Reluati activitatile fizice cu care v-ati obisnuit inainte. Fitness, jogging, aerobic, tae-boo sau exercitiile simple sunt primul pas de facut pentru a va recapata formele sexy. Pentru eliminarea surplusului de grasime, veti avea nevoie de mai mult exercitiu tip aerobic decat in mod normal. Incercati sa va axati pe jogging, fie in aer liber, fie pe banda, bicicleta sau stepper. Orele de aerobic sunt o buna alternativa.

Evitati bauturile alcoolice timp de 3 saptamani

Reannoiti-va trupul evitand bauturile alcoolice si cele carbogazoase timp de 2-3 saptamani. Organismul va elimina mult mai usor toxinele si va veti reveni mult mai usor. Atentie la alimente!

Evitati semipreparatele din magazin, fastfood- urile si junk-food-urile cu care v-ati obisnuit. Atentie la prajeli si mancarurile uscate! Consumati multa supa, piureuri si multe fructe. Sunt indicate alimentele cu continut de proteine, precum carnea de pui sau peste, alaturi de salate si legume proaspete, sunt un pranz excelent.Ouale fierte sunt de asemenea o sursa buna de proteine. Grahamul nu este la fel de gustos ca painea alba, dar mult mai indicat. Alegeti laptele care are continutul cel mai redus de grasimi si cerealele simple, fara ciocolata sau caramel.

(Visited 50 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.