Diete eficiente înainte de Crăciun

salata.Nutriţioniştii britanici au pus la punct o dietă eficientă, în şase paşi, care vă ajută să ajungeţi la greutatea corporală dorită, cu doar şase săptămâni înaintea sărbătorii de Crăciun.

Cea mai sănătoasă şi mai eficientă metodă pentru a slăbi rapid este consumul proteinelor sărace în calorii, precum cele din peşte sau pasăre şi a carbonaţilor din cereale integrale.

Acestea nu doar ard caloriile, dar combinate cu exerciţiile fizice, vă ajută să vă întăriţi masa musculară şi să înlocuiţi astfel grăsimea pierdută.

Faceţi exerciţii fizice de 30 – 40 de minute, timp de patru zile pe săptămână, până la Crăciun.

Cele mai eficiente metode pentru arderea caloriilor şi pierderea grăsimilor sunt exerciţiile de aerobic, mersul pe bicicletă, joggingul, mersul pe jos, înotul şi dansul.

Diete eficiente înainte de Crăciun

Diete eficiente înainte de Crăciun – Nutriţioniştii britanici au pus la punct o dietă eficientă, în şase paşi, care vă ajută să ajungeţi la greutatea corporală dorită, cu doar şase săptămâni înaintea sărbătorii de Crăciun.

Cea mai sănătoase şi mai eficiente metode pentru a slăbi rapid este consumul proteinelor sărace în calorii, precum cele din peşte sau pasăre şi a carbonaţilor din cereale integrale.

Acestea nu doar ard caloriile, dar combinate cu exerciţiile fizice, vă ajuta să vă întăriţi masa musculară şi să înlocuiţi astfel grăsimea pierdută.

Diete eficiente înainte de Crăciun – Faceţi exerciţii fizice de 30 – 40 de minute, timp de patru zile pe săptămână, până la Crăciun.

Cele mai eficiente metode pentru arderea caloriilor şi pierderea grăsimilor sunt exerciţiile de aerobic, mersul pe bicicletă, joggingul, mersul pe jos, înotul şi dansul.

 

Sărbătoriţi fără să vă sabotaţi sănătatea. Întotdeauna va fi o idee bună să alternaţi băuturile alcoolice cu un pahar de apă sau să consumaţi înainte de a merge la o petrecere puţină supă sau o banană. În acest fel, nu vă va mai fi foame şi nu veţi consuma prea multe alimente la petrecere.

Stabiliţi un plan riguros pentru dieta dumneavoastră din următoarele şase săptămâni. Aveţi grijă să alegeţi alimente gustoase, dar care au un conţinut caloric scăzut, pentru micul dejun, prânz şi cină.

Nutriţioniştii britanici au stabilit un set de reguli pentru diete eficiente înainte de Crăciun din perioada următoare:

1) Impuneţi-vă un program clar. Cu toţii avem nevoie de carbohidraţi în timpul dietei zilnice, dar dacă evitaţi să-i consumaţi după ora 18.00, orgasalata.

nismul dumneavoastră va avea mai puţine calorii de ars în timpul nopţii – perioada când sunteţi cel mai puţin activi.

Consumaţi carbohidraţii în principal la micul dejun şi în timpul prânzului, oferindu-vă astfel suficientă energie pentru întreaga zi.

2) Planificaţi programul de cumpărături. Cumpăraţi din timp toată cantitatea de alimente necesare pentru o săptămână. Acest lucru vă va scuti de situaţia în care vă întoarceţi seara acasă, găsiţi frigiderul aproape gol şi improvizaţi o cină deloc sănătoasă.

3) Reduceţi consumul alimentelor de tipul „junk-food”. În loc să vă privaţi complet de acestea, puteţi să reduceţi la jumătate cantitatea consumată de biscuiţi, dulciuri, chipsuri şi băuturi carbogazoase. În acest fel, num?ărul caloriilor va fi redus considerabil.

4) Alegeţi proteinele în mod inteligent. Consumaţi mai mult peşte, pui, ouă şi diverse seminţe. Cercetările din domeniu au dovedit că aceste alimente vă asigură suficientă energie pentru întreaga zi.

5) Comandaţi porţii mai mici. În această perioadă a anului, s-a constatat din punct de vedere statistic faptul că oamenii iau mult mai des masa la restaurant. Comandaţi încă de la început porţii medii sau mici şi mâncaţi doar până când apare senzaţie de saţietate.

6) Gândiţi înainte să beţi. Alcoolul poate să compromită complet curele de slăbire, mai ales în perioada s?ărbătorilor. Nu este nevoie să renunţaţi complet la alcool – ar fi un sfat chiar nerealist pentru sărbătorile de Crăciun şi Revelion -, dar puteţi să vă limitaţi doar la unul sau două pahare mici de alcool, în serile de sărbătoare. O singură sticlă de vin conţine peste 500 de calorii, iar în acest fel puteţi să compromiteţi o întreagă zi de dietă.

(Visited 50 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.