Dieta vegetariană atrage carențe?

  Foarte multe persoane au reușit să scape de kilogramele în plus optând pentru o dietă vegetariană.
  Dar oare dieta vegetariană are și lipsuri care pot duce la carenț e de fel și fel?
  Specialiștii consideră că una din principalele carențe e lipsa proteinelor, substanțe indispensabile corpului nostru pentru a fabrica mușchii, hormonii sau enzimele.
  Cea mai bună sursă de proteine este chiar carnea, ce lipseș te din dieta vegetariană.

  Foarte multe persoane au reu?it s? scape de kilogramele în plus optând pentru o diet? vegetarian?.
  Dar oare dieta vegetarian? are ?i lipsuri care pot duce la caren? e de fel ?i fel?
  Speciali?tii consider? c? una din principalele caren?e e lipsa proteinelor, substan?e indispensabile corpului nostru pentru a fabrica mu?chii, hormonii sau enzimele.
  Cea mai bun? surs? de proteine este chiar carnea, ce lipse? te din dieta vegetarian?.

   Proteine ?i fier, dar nu din carne

  În timpul dietei se pot totu?i alege alimente ce s? echilibreze aporturile alimentare, fiind incluse aici produsele lactate, pâinea, f?ina, gri?ul, orezul, ou?le, fasolea alb?, cea ro?ie, maz?rea sau n?utul.
  ?i caren?a de fier poate s? fie periculoas?, principala surs? a mineralului fiind carnea ro?ie, ficatul ?i g?lbenu?ul de ou. ?i legumele con?in fier, îns? sunt mai dificil de asimilat de organism.
  Surse de fier sunt cerealele fortificate, spanacul, pâinea integral?, lintea, fructele uscate.

   Vitamine, calciu ?i zinc

  Din dieta vegetarian? nu trebuie s? lipseasc? nici vitamina B12, pe care o ob?inem din suplimente alimentare sau din b?uturi din soia.
  Calciu avem din plin din legumele verzi ca spanacul, ?elina, varza crea?? sau broccoli, iar zinc din cereale, leguminoase, dar ?i din crustacee.

(Visited 23 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.