Dieta si deprespia

Stresul, depresia și mâncarea

De foarte multe ori noi, oamenii, mâncăm în funcție de cum ne simțim. Cercetătorii au realizat o serie de studii pe această temă, iar concluziile spun multe.

Stresul, depresia și mâncarea

De foarte multe ori noi, oamenii, mâncăm în funcție de cum ne simțim. Cercetătorii au realizat o serie de studii pe această temă, iar concluziile spun multe.
Un exemplu este următorul< din cauza consumului mare de zaharuri rafinate și produse lactate sunt intensificate simptomele depresiei.
Importanța micului dejunYoung  attractive women wishing cookies


Practic, atunci când trecem printr-o depresie trebuie să avem grijă ce anume consumăm. Înainte de toate e indicat să luăm zi de zi micul dejun. Asta în condițiile în care această primă masă îmbunătățește semnificativ starea generală din cursul zilei, contribuie la eliminarea stresului și ne dă și energie. Un alt aspect de reținut este cel legat de anumite vitamine. Când din organism ne lipsesc vitaminele din complexul B apar o mulțime de necazuri, adică apar chiar acele stări depresive de care trebuie să fugim.
Alimente naturale
Ti totuși ce e de făcut ca să ne simțim bine din toate punctele de vedere? Nutriționiștii ne spun că trebuie în primul rând să evităm îndulcitorii artificiali, aditivii alimentari din alimentele procesate.
Asta înseamnă că vom adopta diete care se bazează pe consumul de alimente naturale.
Îi asigurăm în acest fel organismului toți nutrienții necesari pentru ca acesta să funcționeze la capacitate maximă. În acest regim intră legumele, fructele, cerealele integrale, carnea slabă și peștele.
Alimentele bogate în vitamina
B 6 trebuie să ocupe un loc important în regimul nostru, aici intrâ nd prunele, strugurii, soia, bananele, germenii de grâu.
Pe lângă toate aceste detalii e indicat să avem un program de exerciții fizice, plimbări zilnice în aer liber și să ne odihnim suficient.
I.V.

(Visited 61 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

One thought on “%1$s”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.