Dieta pentru o saptamana

 

dietePentru a completa exercitiile speciale pentru solduri si coapse, e nevoie si de un regim alimentar special. Iata 7 zile de dieta:

Mic-dejun pentru luni, miercuri, vineri si duminica: cafea (cu

zaharina) sau ceai (cu zaharina) + un fruct. Fructul se mananca inainte sau dupa cafea cu 30 de minute.

Mic-dejun pentru marti, joi, sambata: cafea sau ceai + doua rosii + unul sau doua oua fierte tari.

Luni

Pranz: doua rosii, 100 g orez fiert. Nu adaugati unt sau ulei, puteti sa folositi putina sare si mirodenii.

Cina: salata de legume cu putin ulei si sare. Adaugati zeama de lamaie din belsug. Un ceai de tei neindulcit si caldut dupa 20 de minute.

Marti

Pranz: salata de sezon: ardei gras, rosii si salata verde+100 g paste integrale fierte, fara adaos de grasimi, unt sau ulei.

Cina: 200 g morcovi, spanac si dovlecei fierti si 200 g pui la gratar.

diete

 

diete

Pentru a completa exercitiile speciale pentru solduri si coapse, e nevoie si de un regim alimentar special. Iata 7 zile de dieta:

Mic-dejun pentru luni, miercuri, vineri si duminica: cafea (cu

zaharina) sau ceai (cu zaharina) + un fruct. Fructul se mananca inainte sau dupa cafea cu 30 de minute.

Mic-dejun pentru marti, joi, sambata: cafea sau ceai + doua rosii + unul sau doua oua fierte tari.

Luni

Pranz: doua rosii, 100 g orez fiert. Nu adaugati unt sau ulei, puteti sa folositi putina sare si mirodenii.

Cina: salata de legume cu putin ulei si sare. Adaugati zeama de lamaie din belsug. Un ceai de tei neindulcit si caldut dupa 20 de minute.

Marti

Pranz: salata de sezon: ardei gras, rosii si salata verde+100 g paste integrale fierte, fara adaos de grasimi, unt sau ulei.

Cina: 200 g morcovi, spanac si dovlecei fierti si 200 g pui la gratar.

Miercuri

Pranz: peste la gratar sau fiert + 200 g de salata verde cu zeama

de lamaie.

Cina: salata de fructe  nu adaugati zahar sau frisca.

Joi

Pranz: o portie supa de ceapa, praz si telina, 150 g friptura vita/pui/peste la gratar.

Cina: 150 g iaurt + 200 g mamaliga.

Vineri

Pranz: telina fiarta + piept de pui + 150 g rosii.

Cina: supa de varza fara ulei, cu foarte putina sare.

Sambata

Pranz: salata de cruditati: morcov si telina + salata verde, cu otet de mere, lamaie, 20 g nuci + 100 g piept de pui fiert.

Cina: un iaurt mare degresat.

Duminica

Pranz: supa de legume, fara adaos de ulei + gratar din carne de pui/peste/vita.

Cina: o inghetata. Nu uitati de putina miscare!

(Visited 37 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.