Cum sa-ti mentii fermitatea sanilor

/fermitate-sanVisul oricarei femei este sa aiba sanii fermi, plini si frumos conturati. Insa, dupa o anumita varsta, si mai ales dupa o sarcina, sanii se lasa, isi pierd fermitatea si rotunjimea. Asa ca am pregatit pentru tine o adevarata strategie de ingrijire si intretinere a sanilor, menita sa te ajute sa ii pastrezi frumosi mai multa vreme.

Dus cu apa rece
Singurul suport natural al sanilor este tesutul conjunctiv. Iar cea mai la indemana metoda de a-l intari pe o perioada lunga este spalatul zilnic cu apa rece. Tehnica cea mai eficienta este dusul cu miscari circulare, de jur imprejurul sanilor.

Socul produs de apa rece stimuleaza irigarea sanguina a acestei zone si alimentarea celulelor cu substantele nutritive necesare. Imediat dupa dus, hidrateaza pielea inca umeda cu o lotiune pentru corp sau cu un ulei pe baza de extracte din plante.

/fermitate-san

/fermitate-san

Visul oricarei femei este sa aiba sanii fermi, plini si frumos conturati. Insa, dupa o anumita varsta, si mai ales dupa o sarcina, sanii se lasa, isi pierd fermitatea si rotunjimea. Asa ca am pregatit pentru tine o adevarata strategie de ingrijire si intretinere a sanilor, menita sa te ajute sa ii pastrezi frumosi mai multa vreme.

Dus cu apa rece
Singurul suport natural al sanilor este tesutul conjunctiv. Iar cea mai la indemana metoda de a-l intari pe o perioada lunga este spalatul zilnic cu apa rece. Tehnica cea mai eficienta este dusul cu miscari circulare, de jur imprejurul sanilor.

Socul produs de apa rece stimuleaza irigarea sanguina a acestei zone si alimentarea celulelor cu substantele nutritive necesare. Imediat dupa dus, hidrateaza pielea inca umeda cu o lotiune pentru corp sau cu un ulei pe baza de extracte din plante.

Masaje hidratante
Pentru a usura patrunderea in piele a substantelor nutritive, incalzeste crema in palme si aplic-o sub forma de miscari circulare. Incepe de jos, de sub sani, apoi urca pe deasupra mameloanelor si coboara, din nou, prin exteriorul lor.

Nu uita si de zona dintre barbie si sani, insa fara sa apesi prea tare sau sa tragi de piele.

Sportul
Musculatura spatelui reprezinta cel mai important sprijin pentru sani, mai ales la femeile care au pieptul mare. Sportul regulat si unele exercitii speciale, intaresc sanii si iti imbunatatesc tinuta.

Foloseste intotdeauna bustiere comode din bumbac, care sa aplatizeaza sanii. Si nu uita sa le porti mereu cand faci sport sau jogging.

Ai grija la tinuta

Oriunde te-ai afla, in mers ori sezand, controleaza-ti tinuta. Daca umerii si coloana vertebrala sunt drepti, sanii se ridica automat, abdomenul se intinde, iar organele interne sunt „masate” la fiecare respiratie. Iar acesta este un impuls pozitiv pentru intregul metabolism.

Protejeaza-ti sanii
Pielea din zona sanilor este mai delicata si mai subtire decat cea de pe restul corpului sau chiar de pe fata, prin urmare, este bine sa eviti baile lungi si fierbinti.

Cand dormi, incearca sa stai cat mai mult pe spate sau macar pe o parte, astfel incat greutatea corpului sa nu creeze presiune asupra sanilor.

Pastreaza-ti o greutate constanta. Daca slabesti, si sanii tai isi vor pierde din volum. Este important sa te mentii pentru ca si sanii tai sa aiba dimensiunile si fermitatea pe care ti le doresti.

 

Sursa: csid.ro

(Visited 47 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.