Cum să avem un mic dejun echilibrat?

mic-dejun

mic-dejun

Micul dejun este cea mai important? mas? a zilei. Atunci când ne dorim un corp de invidiat trebuie s? ?inem cont de câteva principii: s? consum?m  fructe ?i legume, s? mestec?m bine mâncarea,  s?  nu consum?m multe gr?simi ?i s? lu?m micul dejun în fiecare diminea??. Când lu?m micul dejun trebuie s? ?inem cont de faptul c? prima mas? a zilei se preg?te?te în func?ie de tipul de activitate pe care îl vom face pe parcursul întregii zile. Astfel, în cazul în care avem un serviciu sedentar, vom avea nevoie de mai pu?ine calorii, pe când dac? pe parcursul zilei facem efort fizic ne trebuie mai multe. La micul dejun trebuie s? consum?m aproximativ 30 la sut? din necesarul kilokaloric total al unei zile.      
Raportul în ceea ce prive?te nutrien?ii trebuie s? fie un-ul clasic, proteine, lipide, carbohidra?i în procent de 1, 2 ?i 4. Nucile, semin?ele ?i  leguminoasele furnizeaz? proteine de calitate. La micul dejun nu vor lipsi fibrele ?i lactatele, care completeaz? necesarul de calciu ?i proteine.

(Visited 33 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.