Consumati pere

E vremea perelor, aceste fructe delicioase care ne fac zilele de toamnă mai frumoase.
Dulci, suculente și cremoase, perele sunt cît se poate de bogate în vitamine, minerale și antioxidanți.

E vremea perelor, aceste fructe delicioase care ne fac zilele de toamnă mai frumoase.
Dulci, suculente și cremoase, perele sunt cît se poate de bogate în vitamine, minerale și antioxidanți.
Ne propunem să prezentăm în rîndurile de mai jos beneficiile acestui fruct.pere


Conținutul fructului Ne oprim iată la bogăția ce se ascunde în el. Perele sunt bogate în fibre, de unde reiese că sunt chiar recomandate pentru un tranzit intestinal bun. Altfel spus, sunt ideale atunci cînd avem probleme legate de constipație. Mai mult decît atît, fibrele din pere
ajută și la echilibrarea nivelului de colesterol din sînge. Perele sunt bogate în vitaminele A, C, B2, B6, B3, sunt bogate în acid folic și mai conțin și o cantitate semnificativă de calciu, magneziu, cupru, mangan și potasiu. si e bine de reținut că atît vitamina C, cît și cuprul,
sunt doi antioxidanți foarte puternici care contribuie la întărirea sistemului imunitar.
Să ținem departe de noi batistuțele!
Cu pectină – un agent diuretic cu efecte laxative ușoare
Scriam mai sus că perele sunt recomandate în cazul în care suferim de constipație.
Ele conțin pectină, un agent diuretic care are efecte laxative ușoare. Sucul de pere e cel care reglează digestia și tratează de fapt constipația. Să nu uităm de faptul că perele conțin mai multe fibre decît un oricare alt fruct. Aceste fibre ajută digestia.
I.V.

(Visited 87 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.