fitnessTe-ai plictisit de obisnuitele abdomene sau genuflexiuni facute seara ori dimineata. Simti nevoia de mai multa diversitate si mai multa energie, intr-un timp cat mai scurt?

Iata ce iti propunem.
Exercitiile de mai jos pot fi efectuate de doua ori pe saptamana timp de 20 de minute, iar bateriile tale vor fi incarcate pentru toata saptamana.
Fugi cat te tin picioarele (pe loc)
Incepe cu mers usor, pe loc, si treptat ridica genunchii pana cand ajungi la o alergare usoara, ca in reluare. Bratele trebuie sa se miste pe langa corp. Poti creste viteza pe parcurs. Se efectueaza 2 minute.
Ajuta-ti spatele, pieptul si umerii
Departeaza picioarele la o distanta egala cu cea dintre umeri, indoaie genunchii si ridica mainile deasupra capului, cu pumnii stransi.

Coboara mainile in arc de cerc, cu coatele putin indoite si opunand cat mai multa rezistenta. Opreste-te cand mainile iti ajung in fata trunchiului, apoi ridica-le din nou. Incordeaza-ti spatele, pieptul si muschii bratelor si repeta cu miscari pline de forta (un minut).
Sari coarda ca in copilarie
Departeaza picioarele la latimea soldurilor si indoaie putin genunchii si coatele. Tine manerele corzii in dreptul soldurilor, aproape de corp, si incepe sa sari intr-un ritm constant.
Pod cu piciorul
Intinde-te pe jos si indoaie genunchii, tinand bratele bine pe podea, pentru ca iti vor servi ca punct de sprijin. Incordeaza abdomenul si ridica fundul de jos, astfel incat umerii sa se afle pe aceeasi linie cu genunchii. Intinde piciorul stang si ridica-l pana cand formeaza un unghi de 90 de grade cu soldul. Departeaza piciorul de corp aproximativ 15 centimetri, apoi adu-l inapoi in pozitia initiala. Exerseaza timp de 30 de secunde pentru fiecare picior.
Sarituri ca mingea
Tine picioarele apropiate si mainile pe langa corp. Incepe sa sari, departand picioarele la latimea soldurilor si ridicand mainile in lateral, pana cand se intalnesc deasupra capului. Mentine ritmul (3 minute

(Visited 33 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments