Cei 7 P ai profesioniștilor

profesionalismCum definești un profesionist?  De unde știi că ai unul în fața ta? Pe ce criterii alegi să lucrezi cu un avocat, un contabil, un consultant, un instalator sau un arhitect? Te-ai gândit vreodată la asta? Din cauza  asta pierdeți timp și bani sau câștigați stres.

Alege profesioniștii cu care lucrezi ca să devii tu însuți un profesionist remarcabil în scurt  timp.Iată și cei 7 P

profesionalism

profesionalism

Cum define?ti un profesionist?  De unde ?tii c? ai unul în fa?a ta? Pe ce criterii alegi s? lucrezi cu un avocat, un contabil, un consultant, un instalator sau un arhitect? Te-ai gândit vreodat? la asta? Din cauza  asta pierde?i timp ?i bani sau câ?tiga?i stres.

Alege profesioni?tii cu care lucrezi ca s? devii tu însu?i un profesionist remarcabil în scurt  timp.Iat? ?i cei 7 P

P1. Punctualitatea – se vine la întâlniri când le-ai programat. Nu te am?gi cu scuze de tot felul.
P2. Polite?ea – se folosesc cuvintele te rog ?i mul?umesc. Dac? spui aceste cuvinte vei fi normal, dac? nu, vei fi considerat prost crescut ?i t?iat de pe lista de busines. În plus, polite?ea te fere?te de împrietenirea de urgen?? pe care o practic? unii.
P3. Promptitudinea înseamn? a face lucrurile pe care ai spus c? le faci chiar mai repede decât se a?teapta interlocutorii. Tr?im în secolul vitezei, dar promptitudinea este pas?re rar?.
P4. Productivitatea – finalizeaz? toate ac?iunile începute cu rezultate concrete ?i palpabile. Dezvolt?-?i o reputa?ie de finalizator. În lumea antreprenorilor ?i a profesiilor liberale sunt pur ?i simplu prea mul?i ini?iatori.
P5. Perseveren?a – oferi?i clien?ilor mai mult decât se a?teapt?. Aceast? atitudine fidelizeaz? clien?ii. Altfel s-ar duce la concuren??.
P6. Pragmatismul -pune?i în practic? ceea ce ai spus c? ve?i face ?i chiar face?i mai mult de cât se a?teapt? ceilal?i într-un mod valoros pentru ei. Un singur lucru î?i poate aduce mai multe referin?e decât dep??irea a?tept?rilor clien?ilor.
P7. Protec?ia – un adev?rat profesionist protejeaz? rela?ia de parteneriat. Mai exact, anticipeaz? posibile probleme ce ar putea s? apar? ?i are grij? s? le rezolve din mers.
   Oamenii sunt diferi?i ?i au a?tept?ri diferite a?a c? înva?? tipologiile clien?ilor ?i muleaz?-te dup? ei.

(Visited 81 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.